کمک خیریه‌های اسلامی در انگلیس به نیازمندان جهان در زمستان

چندین خیریه اسلامی در انگلیس، کمپین مشترکی را برای کمک به آوارگان سراسر جهان در آستانه فصل سرد زمستان راه‌اندازی کرده‌اند.

ابوت اسلام، هر سال، فصل زمستان برای افراد بی‌خانمان دوران دشواری است. در حالی که میلیون‌ها نفر با سرمای سوزان این فصل روبرو هستند، چندین موسسه خیریه اسلامی در انگلیس برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر در فصل سخت زمستان درخواست‌هایی را آغاز کرده‌اند.

دست یاری برای امداد و توسعه (Helping Hand for Relief and Development)

در وب سایت این سازمان خیریه می‌خوانیم: بسیاری از خانواده‌ها در فضای باز زندگی می‌کنند و برای گرم شدن دور هم جمع شده‌اند. با هم می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که قلب آنها پر از امید، ذهن آنها پر از امنیت و زندگی آنها پر از گرما باشد.

امداد اسلامی (slamic Relief)

این سازمان خیریه هم در وب سایت خود نوشته است: زمستان می‌تواند بقا را برای هر یک از ما دشوار کند و برای خواهران و برادران آسیب‌پذیر ما که از فقر رنج می‌برند، از خانه‌های خود آواره شده‌اند و بدون لباس گرم، غذا یا آب زندگی می‌کنند، سرما چالش دیگری است که باید برای زنده ماندن با آن‌ بجنگند.

در ادامه این فراخوان آمده است: ما جهانی را تصور می‌کنیم که در آن تبعیض وجود نخواهد داشت و هیچ کس مجبور نخواهد بود بین گرسنگی و گرما انتخاب کند. آیا به ما کمک می‌کنید تا آن را به واقعیت تبدیل کنیم؟

دست‌های مسلمان (Muslim Hands)

این خیریه درباره این کمپین نوشته است: در جمع آوری یک میلیون پوند برای کمک‌های اضطراری زمستانی امسال به ما بپیوندید، که به ۶۵ هزار نفر در سراسر جهان کمک خواهد کرد. ۷۰ درصد از کسانی که در کمپین زمستانی ما به آنها کمک می‌کنید، کودکان خواهند بود.

کمک اسلامی (Islamic Help)

این خیریه اسلامی در وب سایت خود درباره این کمپین نوشت: کمک مالی شما برای کسانی که از فقر، محرومیت، آوارگی و درگیری آسیب دیده‌اند، غذا، سوخت، پتو و لباس گرم را فراهم می‌کند. از خاورمیانه که پناهجویان سوری مجبور به تحمل بارش برف سنگین و یخبندان هستند، تا کمپ‌های آوارگان روهینگیا در بنگلادش و کشورهایی مانند کامرون و پاکستان، حمایت شما از مشکلات فصلی پیش روی خانواده‌های فقیر و آسیب‌پذیر، بیوه‌ها، یتیمان و معلولان خواهد کاست.

Human Appeal

در وب سایت این موسسه خیریه آمده است: هر شب زمستان، ۸۲,۴ میلیون نفر در سرمای بیرون به سر می‌برند. برای آسیب‌پذیرترین افراد مانند خانواده‌های آواره که در چادرها زندگی می‌کنند، یا کودکانی که در خیابان‌ها زندگی می‌کنند زمستان نه تنها سرد، بلکه کشنده است.

خیریه پنی اپیل (Penny Appeal)

این خیریه اسلامی در وب سایت خود چنین نوشته است: زمستان امسال یکی از سخت‌ترین زمستان‌های تاریخ خواهد بود، به‌ویژه برای کسانی که در حال تلاش برای پشت سر گذاشتن آن هستند. سرما می تواند کشنده باشد و سرمای وحشیانه زمستان همراه با خطر کووید ۱۹ زندگی میلیون‌ها نفر را تهدید می کند. در هر کجای دنیا که هستند از آنها در برابر سرما محافظت کنید.

منبع: ایکنا

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.