انگلیس: ورود شهرک‌نشین‌های صهیونیست افراطی ممنوع!

وزیر امور خارجه انگلیس با اشاره به افزایش‌ تنش‌ها در کرانه باختری اشغالی گفت که لندن ورود شهرک‌نشینان صهیونیست تندرو را که در خشونت‌ها علیه فلسطینیان دست دارند، ممنوع می‌کند.

«دیوید کامرون» وزیر امور خارجه انگلیس گفت که او ورود شهرک‌نشینان خشونت‌طلب صهیونیست را که مرتکب نقض‌های حقوق بشری علیه فلسطینی‌ها در اراضی اشغالی فلسطین می‌شوند، به انگلیس ممنوع می‌کند.

دیوید کامرون در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «شهرک‌نشین‌های افراطی، با هدف قرار دادن و کشتن غیرنظامیان فلسطینی، امنیت و ثبات را برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها تضعیف می‌کنند.»

به گزارش رویترز، وزیر خارجه انگلیس همچنین نوشت: «اسرائیل باید اقدامات قوی‌تری برای جلوگیری از خشونت شهرک‌نشین‌ها و پاسخگویی عاملان انجام دهد. ما ممنوعیت ورود علیه شهرک‌نشین‌های خشونت‌طلب به بریتانیا را اعلام می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کشورمان منزلگاه افرادی نشود که مرتکب این اقدامات مملو از ارعاب می‌شوند.»

پیش از آن هم رئیس کمیسیون اروپا روز چهارشنبه با اعمال تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینان تندرو در کرانه باختری موافقت کرد. «اورزولا فون در لاین» رئیس ‌این کمیسیون در مقابل پارلمان اروپا تشدید اقدامات خشونت‌آمیز شهرک‌نشینان را محکوم کرد و آن را تهدیدی علیه ثبات منطقه دانست. فون در لاین در استراسبورگ گفت، تشدید خشونت توسط شهرک‌نشینان تندرو باعث رنج و عذاب عظیم فلسطینی‌ها شده است.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.