هدیه مسجد پاریس به جوان اسلام‌ستیز

مدیر مسجد پاریس به دختر فرانسوی که در شبکه‌های اجتماعی علیه اسلام فعالیت و به اسلام و قرآن اهانت کرده بود، یک جلد قرآن هدیه داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیا الیوم، «میلا» دختر ۱۸ ساله فرانسوی که طی ماه‌های گذشته به دلیل توهین به اسلام و قرآن در شبکه‌های اجتماعی جنجال برانگیز شده بود، روز جمعه، ۱۸ تیرماه به دعوت مدیر مسجد پاریس از این مسجد بازدید کرد.

وی در این دیدار که آن را فرصتی برای آرام شدن جامعه خواند، به همراهی شمس‌الدین حفیز، مدیر مسجد پاریس از ساختمان مسجد، شبستان، مناره، و همچنین کتابخانه و منبر آن بازدید کرد و توضیحاتی درباره این مسجد و نقش و جایگاه آن نزد مسلمانان از مدیر مسجد دریافت کرد.

مدیر مسجد همچنین به این دختر فرانسوی یک جلد کلام‌الله مجید با ترجمه فرانسوی اهدا کرد. میلا نیز پس از دریافت این مصحف گفت که این هدیه به عقیده من نشانه صلح و دوستی است.

حفیز در پایان بازدید میلا از مسجد که دو ساعت به طول انجامید، به وی گفت که درهای مسجد پاریس به منظور روشن شدن حقیقت دین اسلام برای او و همه افراد همیشه باز است.

این بازدید چند روز پس از آن صورت گرفت که دادگاه فرانسه ۱۱ نفر را به جرم تهدید میلا به مرگ در فضای مجازی، به ۴ تا ۶ ماه حبس و جریمه نقدی به میزان ۱۷۷۰ یورو محکوم کرد.

میلا از ۱۶ سالگی در حساب اینستاگرام خود شروع به توهین به اسلام و قرآن کرده بود. وی پس از بریدن سر یک معلم فرانسوی به نام ساموئل پتی در اکتبر ۲۰۲۰، دومین پست ضداسلامی خود را در نرم‌افزار پیام‌رسان تیک تاک منتشر کرد. گفتنی است این معلم در کلاس آزادی بیان از حق توهین به پیامبر اسلام(ص) دفاع کرده بود.

مطالب مرتبط
منتشرشده: ۱
  1. م

    ببین میگم اینقد از خدا و اسلام گفتی مردم و جوونا بقول داتان راستان مطهری در همین ایران اسلامی از اسلام سیر شدن ….. همینجا میخام ی قران بخرم نمیتونم پول ندارم 100 تومنه- ب دختر فرانسوی قران دادی؟؟که چی بشه اونوقت؟؟بیا برو بخون ببین تو مملکت چقد داره توهین میشه…..

درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.