ادامه تخریب و مصادره منازل فلسطینی‌ها در کرانه باختری

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل از ادامه سیاست تخریب و مصادره منازل فلسطینی‌ها به دست نیروهای اسرائیلی انتقاد کرد و درباره کوچ اجباری فلسطینی ها در سرمای هوا و شیوع کرونا هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، دفتر هماهنگی امور بشر دوستانه سازمان ملل اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به اقدامات خود در تخریب منازل فلسطینی ها ادامه می دهد.

بر اساس گزارش سازمان ملل، رژیم صهیونیستی از آغاز سال جدید میلادی تاکنون ۱۷۸ ساختمان مسکونی فلسطینیان را در کرانه باختری تخریب یا دستور تخریب آن را صادر کرد.

این سازمان در ادامه اعلام کرد که تخریب و مصادره منازل مردم فلسطین به دست رژیم صهیونیستی باعث آوارگی ۲۵۹ نفر از جمله ۱۴۰ کودک شده است.

سازمان ملل هشدار داد که زندگی آوارگان فلسطینی به دلیل سرمای هوا، شیوع کرونا و کوچ اجباری آنها در خطر است.

به تازگی، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سخنانی گفت که تخریب منازل فلسطینی‌ها در منطقه «حمصه الفوقا» در شمال دره اردن واقع در کرانه باختری ادامه سیاست پاکسازی قومی از سوی رژیم صهیونیستی است که از دهها سال پیش علیه ملت فلسطین آغاز شده است.

حازم قاسم در ادامه افزود: «جنایت رژیم صهیونیستی در تخریب خانه‌ها در حمصه الفوقا ادامه تروریسم سازمان یافته این رژیم است که هر روز علیه مردم فلسطین در همه جا اعمال می‌شود».

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.