اولین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه؛ نشست مجازی آشنایی با عرفان اسلامی برگزار می‌شود

به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، اولین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع آشنایی با عرفان اسلامی ۱ آذرماه برگزار می‌شود.

اولین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع آشنایی با عرفان اسلامی توسط اداره تعاملات علمی ملی و بین‌المللی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و بنیاد مطالعات اسلامی روسیه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدجواد رودگر سخنران این نشست آنلاین خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدجواد رودگر دانشیار گروه عرفان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در ایران و همچنین مدیر گروه فلسفه پژوهشگاه نیز است. حوزه‌های مورد علایق اش، فلسفه و عرفان اسلامی است. رودگر در حال حاضر در حوزه عرفان اجتماعی در حال پژوهش هستند و تاکنون، کتاب‌هایی چون سلوک در مکتب سلیمانی، مبانی و قواعد تفسیر عرفانی، خداشناسی عرفانی در کتاب و سنت، مبانی عرفان وحیانی و … از وی به چاپ رسیده است.

اولین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع آشنایی با عرفان اسلامی شنبه ۱ آذرماه (۲۰۲۰ ۲۱November) ساعت ۱۶: ۳۰ به وقت تهران (۱۶ به وقت مسکو) برگزار می‌شود.

سخنرانی به صورت آنلاین و به دو زبان فارسی و روسی است. پس از ثبت نام، اطلاعات و نحوه شرکت در رویداد از طریق ایمیل، اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر
مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.