چرا نیروهای داعش زنان را به بردگی می‌گیرند؟

«عرفان پکی» سابق بر این یک جهادگرا و مسلمان افراطی بود، اکنون جاسوس و خبررسانِ سرویس اطلاعاتی آلمان شده است. وی پس از پشت کردن به جهادگرایی، دست به قلم شد و تجربیات خود را در قالب کتابی با عنوان «جهادگرا: تروریسم در آلمان» به رشتۀ تحریر درآورد.

به گزارش دین‌آنلاین به نقل از اکسپرس، "پکی" در کتاب خود از جرم و جنایت‌های افرادی پرده برمی‌دارد که مدّعی دیانت و ایمان هستند.

وی می‌گوید بسیاری از نیروهای داعشی معتاد به مواد مخدّر، هرزه‌نگاری و بازی‌های خشن ویدئویی هستند. او نشان می‌دهد که حامیان داعش منافقان و متظاهرانی هستند که یک بام و دو هوا رفتار می‌کنند! بسیاری از آنها در پس نقابِ دین به مصرف موادمخدّر، تماشای هرزه‌نگاری و بازی‌های خشن ویدئویی مشغول می‌شوند.

پکی معتقد است: افراطیان دین را دستاویز و بازیچۀ خود قرار داده‌اند و زندگی عملیِ آنها با آموزه‌های اسلام در تضاد است و به گفتۀ وی، این بنیادگرایان برای استثمار جنسی افراد کلاه شرعی درست می‌کنند و قربانیانِ تجاوزات خود را «برده» می‌خوانند. آنها معتقدند که مجازند تعداد نامحدودی برده داشته باشند و برقراری رابطۀ جنسی با بنده و کنیز بلامانع است!

پکی می‌گوید اینها اتّفاقاتی است که در میان جهادگرایانِ آلمان شاهد آن بوده است. او شاهد سخنش را آن می‌داند که وقتی نیروهای امنیتی آلمان گوشی‌های همراه یا کامپیوترهای مظنونین داعشی را جستجو می‌کنند، همواره با تصاویر هرزه‌نگاری مواجه می‌شوند.

این جهادگرای سابق معتقد است جهادگرایان آلمان رنج‌ها و دردسرهای بسیاری به بار می‌آورند. به گفتۀ وی، داعشی‌ها خود را برگزیدگان خدا تلقّی می‌کنند و گمان می‌کنند بهترین انسان‌های روی زمین هستند و از نظر آنها مسلمانانی که به غیرمسلمانان کمک می‌کنند مرتد هستند.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.