دادستان عمومی و انقلاب تهران: حضور مردم متدین در برخی مناطق شهر با مشکل مواجه شده است

شرق در شماره امروز، سخنان رئیس سازمان بسیج در جمع مسئولان بسیج دانشجویی کشور را منعکس ساخته و از قول دادستان تهران به افزایش آسیب‌های اجتماعی آشکار و غیرآشکار اشاره نموده است.

رئیس سازمان بسیج: خدا مرگ بر آمریکای ما را دوست دارد/ یک‌بار هم برای رفع موانع اقتصادی حکم حکومتی بگیرید
روزنامه شرق در صفحه 2 سخنان سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج در گردهمایی سه‌‌هزارنفری مسئولان بسیج دانشجویی کشور را منعکس ساخته و در حالی به انتقاد از سیاست خارجی و اقتصادی دولت پرداخته که تضعیف حکومت اسلامی را گناه دانسته است.

در بخشی از سخنان او آمده است:
– برخی می‌گویند امروز زمان صلح امام حسن(ع) است؛ درحالی‌که امروز اگر رهبری اجازه دهد تا غروب نشده، نه سرباز و نه رزمنده بلکه ۵٠٠ سردار ما در جبهه دفاع از حرم حاضر می‌شوند. آیا امام حسن(ع) چنین نیروهایی داشت؟ آیا امام حسن(ع) جوانانی داشت که هر روز نامه می‌نوشتند و برای رفتن به جبهه‌ها التماس می‌کردند؟ آیا امام حسن(ع) چنین قوا و چنین شجاعان و شیران بیشه اسلام را داشت که با پای برهنه و نان خشک در یمن در برابر آمریکا ایستادند و «آخ» نگفتند»؟
 
– برخی مبارزه با ظلم را افراط می‌دانند درحالی‌که خدا می‌گوید من کسانی را که علیه ظلم قیام می‌کنند دوست دارم، خدا می‌گوید «دشنام‌دادن را دوست ندارم مگر اینکه به کسی ظلم شده باشد»، یعنی مرگ بر آمریکای ما را دوست دارد.

– انتقاد ما خالی‌کردن زیر پای کسی نیست زیرا تضعیف حکومت اسلامی، گناه است.

– چرا کارخانه‌ها از دانش دانشگاه‌ها بی‌خبر هستند؟ چه کسی باید این پیوند را برقرار کند؟ فقط به دلیل افراد ردصلاحیت‌شده باید از آقا حکم حکومتی بگیریم؟ یک‌بار هم می‌توانیم برای رفع موانع اقتصادی حکم حکومتی بگیریم.
 
 
 
دادستان عمومی و انقلاب تهران: حضور مردم متدین در برخی مناطق شهر با مشکل مواجه شده است
روزنامه شرق در صفحه 17 سخنان جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در جلسه مشترک دادستانی، شهرداری و پلیس تهران را به چاپ رسانده و در کنار اشاره به آسیب‌های اجتماعی، افزایش آسیب‌های غیرآشکاری مانند طلاق و کاهش سن اعتیاد را نشان از دگردیسی جامعه دانسته است.
 

او با  نامناسب خواندن وضعیت عفاف و حجاب، آن را مخل امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه دانسته و افزوده است: «متأسفانه امروزه در برخی مناطق شهر، وضعیت عفاف و پوشش به گونه‌ای است که بعضا حضور مردم متدین و مقید به ارزش‌های دینی را با مشکل مواجه کرده است.»

جعفری‌دولت‌آبادی، ائمه جماعت، سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه‌های جمعی را از ظرفیت هایی دانسته که می توانند در کاهش این موضوعات کمک نمایند.

 
 
دیگر عناوین برگزیده «شرق» امروز:
 
آیت‌الله وحیدخراسانی: دولت بیش‌از‌پیش به موضوع دین و معاش مردم توجه کند./ همه مسئولان باید از سه ویژگی دانایی، امانتداری و دردِ خدمت برخوردار باشند.
 
 
آیت‌الله آملی‌لاریجانی: معمار بزرگ انقلاب، مردم را به انقلاب اسلامی تحریض و تشجیع کردند که حاصل آن نظام جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی است./ ترکیب مردم‌سالاری و اخلاق‌مداری، یک نظام بی‌بدیل را ایجاد کرده که حفظ آن نیاز به مجاهدت دارد
 
 شرق در شماره امروز، سخنان رئیس سازمان بسیج در جمع مسئولان بسیج دانشجویی کشور را منعکس ساخته و از قول دادستان تهران به افزایش آسیب‌های اجتماعی آشکار و غیرآشکار اشاره نموده است.مرور مطبوعات/ ‌‌چهار‌شنبه‌ 21 بهمن/ روزنامه شرق

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.