تلاش شرکت‌های آمریکایی برای تسهیل دسترسی به غذای حلال در آمریکا

یک شرکت بلاکچین آمریکایی با همکاری شرکت تولید گوشت در ایالات متحده قصد دارند توزیع گوشت حلال را در آمریکا تسهیل کنند.

به گزارش زاویه، شرکت HAQQ، اولین شرکت بلاکچین اخلاقی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی، همکاری خود را با GoMeat، اولین سرویس تحویل گوشت حلال در محل که با فناوری‌های غیرمتمرکز ارائه می‌شود، اعلام کرده است.

هدف این دو شرکت ساده کردن دسترسی به گوشت و غذای حلال در سراسر ایالات متحده است. این امر شامل گسترش شبکه فروشگاه‌ها و رستوران‌های حلال در برنامه GoMeat می‌شود تا کاربران این پلتفرم دسترسی آسان‌تری به گزینه‌های متنوع غذای حلال داشته باشند.

این مشارکت، پیشرفت‌های برنامه‌ریزی‌شده را برای پلتفرم GoMeat به ارمغان می‌آورد. HAQQ با بهره‌گیری از تخصص و فناوری‌های پیشرفته، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را اضافه می‌کند تا برنامه GoMeat را به لحاظ بصری‌ جذاب‌تر و پاسخگوتر کند.

مرحله اول شامل ادغام کیف پول HAQQ است که به بازرگانان و مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های رمزنگاری شده را انجام دهند و دریافت کنند و انعطاف‌پذیری را افزایش دهد. GoMeat یکی از اولین خدمات سفارش و تحویل درب منزل در جهان است که با استفاده از توکن GoMeat خود ($GOMT) سفارشات را می‌پذیرد.

پس از این همکاری، GoMeat احراز هویت حلال گوشت و غذا و راه حل زنجیره تأمین خود را در شبکه حق توسعه خواهد داد که شفافیت و قابلیت ردیابی را برای میلیاردها مصرف کننده در سراسر جهان فراهم می‌کند. راه حل مبتنی بر بلاکچین همچنین ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای شخصی‌سازی کاربر، پیش‌بینی تقاضا برای فروشگاه‌ها و بهبود مدیریت زنجیره تأمین یکپارچه خواهد کرد.

محمد الکاف الهاشمی، یکی از بنیانگذاران HAQQ، می‌گوید: تمرکز بر اینکه چگونه می‌توانیم برای جامعه سودمند باشیم، کلید مشارکت ما با GoMeat بود. ما متعهد به تأمین نیازهای مردم و حمایت از رویدادهای محلی هستیم. ما کمپین‌های تبلیغاتی مکرر را به مشتریان خود از جوامع مختلف در ایالات متحده ارائه می‌دهیم تا از پایین‌ترین قیمت گوشت و غذای حلال موجود در برنامه با سهولت و تحویل در منزل بهره‌مند شوند.

وقاص صدیقی، بنیانگذار GoMeat، می‌گوید: این مشارکت نقطه عطف مهمی برای بخش غذای ویژه ایالات متحده و به طور کلی Web۳ است. با وارد کردن فناوری‌های بلاکچین و هوش مصنوعی، HAQQ و GoMeat احراز هویت و شفافیت محصولات گوشتی حلال را در منطقه بهبود می‌بخشند و استفاده از فناوری‌های پیشرفته را تقویت می‌کنند.

شبکه HAQQ با ادغام اصول مالی اسلامی در یک چارچوب مالی پیشرفته، رویکردی نوآورانه برای فناوری بلاکچین ارائه می‌کند. این شبکه بر امور مالی اخلاقی و منطبق با شریعت، منع معاملات مبتنی بر بهره و ترویج مشارکت ریسک و سرمایه‌گذاری اخلاقی تأکید دارد.

GoMeat یک بازار دیجیتال مبتنی بر بلاکچین است که در زمینه توزیع گوشت حلال برای مسلمانان آمریکا فعالیت می‌کند و در سال ۲۰۱۹ در ایالات متحده راه‌اندازی شد.

منبع: ایکنا

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.