درخواست کارکنان کارزار انتخاباتی بایدن از او برای حمایت از فلسطین

بیش از ۵۰۰ تن از کارکنان کارزار انتخاباتی بایدن در انتخابات سال ۲۰۲۰ در نامه ای از او خواستند از فلسطین حمایت کند.

به گزارش ایرنا از اسپوتنیک، کارکنان کمپین انتخاباتی بایدن در نامه خود از رییس جمهوری آمریکا خواستند که اسرائیل را نسبت به اقدامات اخیر خود مسئول بداند و به کار خود در جهت حقوق پایدار فلسطینیان ادامه دهد.

در نامه مذکور که توسط متان آراد نیمان سازمان دهنده کمپین آریزونا منتشر شده آمده است که ما از کارهای اخیر شما برای ایجاد صلح موقت قدردانی و همچنین تصدیق می کنیم که صلح موقت یک قطعنامه بلند مدت مناسب نیست.

کارکنان کمپین انتخاباتی در ادامه تاکید کردند که ما بر این اعتقاد راسخ هستیم که وقت آن رسیده که دولت شما گام های عینی برای پایان دادن به اشغالگری در راستای عدالت، صلح و تعیین سرنوشت فلسطینی ها بردارد.

در این نامه از بایدن خواسته شده است که دولت اسرائیل اجازه دهد یک گذرگاه برای ارسال کمک های بشردوستانه به غزه باز کند.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند.

گروه های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین‌های اشغالی کردند که به دنبال آن ۱۲ صهیونیست کشته شدند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۲روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد.

این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.