در دومین عقب‌نشینیِ بدون عذرخواهی؛ ماکرون: کشور ما مشکلی با هیچ دینی ندارد!

ماکرون پس از مواجهه با واکنش‌ها به اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) و حمایت خود از این گستاخی، در دومین عقب‌نشینیِ بدون عذرخواهی، ادعا کرد: کشور ما مشکلی با هیچ دینی ندارد!

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه امروز شنبه در دومین عقب‌نشینیِ بدون عذرخواهی خود در پیامی توئیتری ادعا کرد: بر خلاف چیزی که من طی روزهای اخیر در رسانه‌های اجتماعی دیده و شنیده‌ام، کشور ما مشکلی با هیچ دینی ندارد!

رئیس جمهور فرانسه در ادامه مدعی شد: تمامی آنها آزادانه فعالیت دارند. بدون انگ زدن. فرانسه به صلح و همزیستی مشترک پایبند است.

این درحالی است که وی پس از مواجهه با موجی از واکنش‌ها به اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) و حمایتش از این اقدام گستاخانه در گفتگویی با شبکه الجزیره در عقب نشینی آشکار از مواضع قبلی خود، اعلام کرده بود که احساسات مسلمانان را در قبال کاریکاتورهای موهن درک می‌کند.

گفتنی است، در روزهای اخیر حمایت امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه از چاپ و انتشار کاریکاتورهای موهن و ضد اسلامی در نشریات فرانسوی و اظهارات وی در افراطی خواندن مسلمانان موجی از خشم را در کشورهای اسلامی به راه انداخته است.

منبع خبرگزاری مهر
مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.