حلقه انحراف یا خوارج

سخن پیرامون حلقه ایست که تا اسم بصیرت و عمار و غیره می آید صدایه فریادشان گوش فلک را کر میکند اما همین که پایه عمل میرسد پایشان می لغزد و راه خطا که بیشتر افراط است را پی میگیرند.

سخن پیرامون حلقه ایست که تا اسم بصیرت و عمار و غیره می آید صدایه فریادشان گوش فلک را کر میکند اما همین که پایه عمل میرسد پایشان می لغزد و راه خطا که بیشتر افراط است را پی میگیرند.

افرادی معلوم الحال هستند و همگان آنان را می شناسند، اطرافیان هیچ یک از مراجعی که بعضی در قم درب دفاترشان شعار (مرجع بی بصیرت) سر میدادند، نیستند؛ بلکه صدای ادعای رهبر معنوی این گروه بر بصیرت حتی تا ونزوئلا رفته است و آنجا نیز ایشان را به اسم بصیر می شناسند!

بعضی می گویند ایشان (!) کاری به کار پرتو ندارد ، باید گفت شاید ایشان اینگونه باشند، ولی پرتو همه چیز خود را از ایشان میداند و بصیرت حکم میکند به حداقل اعلام برائت رسمی نه از خودشان بلکه از کارشان (کاری که دل رهبر را خون کرد) و تا وقتی اینکار صورت نگرفته ما درک میکنیم پس حتما اتفاق نظری هست که انکاری نیست.

(یک مثال: آیت الله حسن زاده آملی بعد از اقدام یکی از شاگردانش از ایشان برائت جست و از آن پس همه فهمیدند این شاگرد از علامه جدا شده و مواضعش ربطی به استاد ندارد.)

اسف بار تر اینکه نه تنها برائت صورت نگرفت بلکه رییس دفتر ایشان (!) و عضو موسسه ایشان یک روز پس از حادثه قم اظهار داشت: لاریجانی سخنرانی نمیکرد تا آن بلا سرش نمی آمد!!!! و خود ایشان نیز تا کنون مطلبی در این باره نفرمودند.

حالا می فهمیم بصیرت واقعی را مراجع و علما دارند که سریعا بعد از حادثه حرم امام و قم اعلام موضع کردند. در حالیکه تا قبل از سخنان رهبری در مورد این دو اتفاق(قم و مرقد امام) ،همین تند روها این بیانیه مراجع را بی بصیرتی میدانستند.

یادمان نرود این حلقه از انتخابات مجلس دکتر لاریجانی را ساکت فتنه میدانستند و در قم بر علیه او شب نامه روز نامه پخش میکردند و زمینه را برای نیامدن ایشان به میدان انتخابات ریاست جمهوری ، به انضمام آن یکشتبه سیاه مجلس فراهم آوردند. اما نتیجه چیز دیگری شد. ودر انتخابات مجلس نیز شکست خوردند. چه در مجلس قم و چه در مجلس تهران( البته به اذعان خودشان)

بحمدالله که ماه پشت ابر نماند و دست اینان در حوادث قم و مرقد امام بر همگان رو شد، وحال به فکر اعلام موضع در قبال حوادث قمند.

حتی سخنان رهبری در دیدار مردم آذربایجان (بنده با این کار هم مخالفم. اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌اى راه بیفتند علیه او شعار بدهند، مجلس را به هم بزنند، بنده با این کارها هم مخالفم؛ این را من صریح بگویم. این کارهائى که در قم اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. آن کارهائى که در مرقد امام اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم.) هم آنها را بیدار نکرد و راه افراطشان همچنان ادامه دارد.

در پایان جمله ای برایه پیروان این حلقه و آن جبهه:

میزان حال فعلی تمام افراد است نه فقط کسانی که با ما هستند پس لطفا بدون تعارف تجدید نظر کنید.
سخن پیرامون حلقه ایست که تا اسم بصیرت و عمار و غیره می آید صدایه فریادشان گوش فلک را کر میکند اما همین که پایه عمل میرسد پایشان می لغزد و راه خطا که بیشتر افراط است را پی میگیرند.محمد راد،سایت الف

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.