کتاب تفسیر داستانی قرآن «با عشق قدم بزن» منتشر شد

کتاب تفسیر داستانی قرآن «با عشق قدم بزن» تالیف یونس گلمحمدی منتشر شد.

یونس گل محمدی -نویسنده کتاب تفسیر داستانی قرآن با نام «با عشق قدم بزن» – در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به این که تفسیر داستانی قرآن برای اولین بار در جهان نوشته می‌شود، گفت: در جهان اسلام و جهان غرب تا کنون چنین کتابی با این نگاه داستانی که سیر نزول آیات قرآن را بررسی کند و داستان‌ها و اتفاق‌هایی که افتاده بهم پیوند دهد و پیوند آیات قرآن و سوره‌های قرآن را بهم مشخص کند، نوشته نشده است.

وی افزود: ما اعتقادمان این است که تا سوره‌ای به پایان نرسیده سوره بعدی نازل نمیشده است؛ یعنی هر «بسم الله» شروع سوره جدید و پایان سوره قبلی است که در مقالات علمی به چاپ رسیده و اثبات شده است.

نویسنده کتاب «با عشق قدم بزن» اظهار کرد: این کتاب با این نگاه در حال نگارش است تا بتوانیم بین آیات و سوره‌ها پیوند برقرار کنیم و آن حالات و رفتارهایی که از افراد مختلف پیش می‌آمد و اتفاق می‌افتاد و برخوردهایی که با پیامبر(ص) می‌شد و برخوردهایی که پیامبر(ص) و یاران پیامبر(ص) با دیگران داشتند مشخص و جایگاه هر کسی در برداشت از قرآن مشخص و معین شود.

گلمحمدی بیان کرد: در این کتاب که جلد اول آن منتشر شده است، خواننده با سیر نزول آیات آشنا می‌شود و می‌تواند ترتیب نزول را بیاموزد.

کتاب تفسیر داستانی قرآن «با عشق قدم بزن» تالیف یونس گلمحمدی در ۸۰ صفحه و با قیمت ۸۵ هزار تومان در انتشارات ارشدان منتشر شده است.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.