آیین گرامیداشت «هفته پژوهش و پژوهشگران» برگزار می‌شود

آیین گرامیداشت «هفته پژوهش و پژوهشگران» ۲۸ آذرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این سازمان برگزار می‌شود.

آیین گرامیداشت «هفته پژوهش و پژوهشگران» با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی از اندیشمندان و پژوهشگران حوزه بین‌الملل برگزار می‌شود.

در این مراسم که روز دوشنبه، ۲۸ آذرماه ساعت ۱۰ صبح در حسینیه الزهرا(س) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود، ضمن رونمایی از تازه‌های نشر این سازمان در حوزه روابط فرهنگی بین‌المللی، از پژوهشگران و آثار برگزیده آنان و خانواده‌ معظم شهدای حوزه علمی و فرهنگی تجلیل خواهد شد.

این آثار پژوهشی در زمینه مطالعات منطقه‌ای، گزارشات فرهنگی بین‌المللی، شناخت و معرفی کشورها از منظر فرهنگی و اجتماعی و نیز موضوعات تخصصی همچون تصوف، ادبیات، دیپلماسی دیجیتالی، تنوع مذهبی، مطالعات تمدنی و مفاهیم ارتباطات هستند.

انتشار مجموعه آثار علمی و فرهنگی در حوزه روابط فرهنگی بین‌المللی از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان بازوی دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور بخشی از اهداف این سازمان در ارتقا، شناخت و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حاصل رصد و پایش محیط فرهنگی بین‌المللی است.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.