ضدعفونی و غبارروبی مسجد النبی با مواد دوستدار محیط زیست

بنابر گزارش اداره امور مسجد النبی، رواق‌ها و مصلاهای این مسجد با استفاده از وسایل و دستگاه‌های ضدعفونی کننده مدرن و مواد دوستدار محیط زیست غبارروبی می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به‌ نقل از الوطن، اداره امور مسجد النبی اعلام کرد که کار ضدعفونی رواق‌ها و مصلاهای مسجد النبی با استفاده از وسایل مدرن و مواد مؤثر در استریل کردن سطوح، راهروها و درهای داخلی انجام می‌شود.

نیروهای خدماتی مسجد النبی با تشدید عملیات ضدعفونی و پاکسازی با استفاده از بهترین مواد ضدعفونی دوستدار محیط زیست، فضایی بهداشتی و امن را برای زائران و نمازگزاران فراهم می‌کنند.

عبدالعزیز الایوبی، مشاور و معاون رئیس اجرایی و امور میدانی مسجد النبی، اخیرا به نمایندگی از ریاست کل امور این مسجد، در بازدید میدانی در جریان اقدامات انجام گرفته در راستای خدمت رسانی به نمازگزاران و زائران حرم پیامبر (ص) قرار گرفت.

همزمان با پذیرش زوار خارجی از سوی عربستان و ورود چند کاروان از زائران کشورهای مختلف به سرزمین وحی، پس از هشت ماه ممنوعیت ورود زائران به مدینه منوره، اول شهریورماه برخی از زوار وارد مسجدالنبی شدند و نماز مغرب را در آنجا اقامه کردند.

از آبان سال گذشته به دلیل کرونا با تصمیم متولیان حرمین شریفین، ورود زائران خارجی به سرزمین وحی متوقف شد و هیچ زائر خارجی برای انجام مناسک عمره مفرده به عربستان اعزام نشد. علاوه بر این، سعودی‌ها شرط انجام واکسیناسیون را برای ورود به حرمین شریفین اجرایی کردند.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.