هفت راهبه در ایستگاه «هفت خواهر»

فرقۀ رهبانیتِ کرملی در قرن سیزدهم توسّط تعدادی از راهبان تارک دنیا شکل گرفت و امروز راهبان این فرقه هنوز طبق اصولی که پانصد سال پیش مقرّر شد زندگی می‌کنند. در بریتانیا پانزده صومعۀ کرملی وجود دارد که دویست راهبه در آنها به سر می‌برند.

به گزارش دین‌آنلاین به نقل از تلگراف، راهبه‌های کرملی تمام زندگی خود را وقف نیایش، سکوت و عزلت کرده‌اند، خیلی کم از صومعۀ خود قدم بیرون می‌گذارند و صومعه را فقط به خاطر مسائل پزشکی و درمانی و بعضاً شرکت در جلسات مهم ترک می‌کنند. می‌توان گفت زندگی این راهبه‌ها دقیقاً نقطۀ مقابل ویژگی‌های عصر مدرن است.
 
چند روز پیش هفت تن از راهبه‌های کرملی به قصد شرکت در جلسه‌ای مذهبی، از چهارگوشۀ صومعۀ خود بیرون آمدند و وارد سطح شهر لندن شدند.

راهبه‌ها اهل صومعۀ کرملیِ «ور» واقع در هرتفوردشایر بودند و داشتند از جلسۀ دستورالعمل‌های مذهبی به سخنرانی کاردینال وینسنت نیکولز، اسقف‌اعظم وست‌مینستر بازمی‌گشتند. وقتی در ایستگاه «هفت خواهر» نشسته بودند، فردی با دیدن این صحنه که به‌ندرت در لندن پیش می‌آید، تصمیم گرفت از آنها عکس بیندازد. حال عکسی که از این هفت راهبه در ایستگاه «هفت خواهر» گرفته شده به تصویری پربازدید در فضای مجازی تبدیل شده است.
مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.