رحیم‌پور ازغدی: خط شهادت از ایران به کشور های یمن، غزه و فلسطین رسیده است

«دین آنلاین» با این عناوین اقتباسی، روزنامه «رسالت» را مرور کرده است: «قرآن مسیر هدایت را نه تنها برای مسلمانان، بلکه برای هر آن کسی که طالب آن باشد، نمایان می سازد» و « خط شهادت از ایران به کشور های یمن، غزه و فلسطین رسیده است»

روزنامه رسالت در صفحه اول، عبارت «دستگاه قضا در برابر تهدید و رودربایستی بایستید» را از قول رهبری برجسته کرده و سخنان ایشان در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه را بازتاب داده است.

قرآن مسیر هدایت را نه تنها برای مسلمانان، بلکه برای هر آن کسی که طالب آن باشد، نمایان می سازد
این روزنامه که سرمقاله خود را با موضوع «مسئولیت و عوالم پس از مرگ!» و به قلم محمود فرشیدی منتشر ساخته، در صفحه ۳ به سخنان رئیس جمهوری در ضیافت افطار با خادمان قرآن و ذاکرین اهل بیت(ع) پرداخته و عنوان «رای حفظ نظام راهی جز اتصال واقعی به قرآن و اهل بیت(ع) نداریم» را برای این خبر انتخاب نموده است. دکتر روحانی همچنین گفته است:
– قرآن راه و مسیر هدایت را به تمام انسان ها نشان می دهد و افتخار انقلاب و نظام ما این است که از روز اول به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت متصل است و بدون تردید اگر این دو ثقل بزرگ نباشند، سعادت هم وجود نخواهد داشت.
– امام راحل در بین آحاد مردم، عزیز و بزرگ بودند چرا که مبین قرآن و عاشق اهل بیت (ع) بودند و اتصال مردم به امام (ره) از این جهت بود که ایشان را مرجعی برای فهم عمیق تر و بهتر قرآن و دین می دانستند.
– قرآن به همه انسان ها تعلق دارد و مسیر هدایت را نه تنها برای مسلمانان بلکه برای هر آن کسی که طالب آن باشد نمایان می سازد و از این رو هم پیامبر عزیز اسلام (ص) برای همه عالمیان رحمت بودند و هم قرآن مجید برای همه جهانیان هدایت و رحمت است.

– ظلمی بالاتر از این که انسان به نام حق و به نام قرآن، به قرآن و راه حق خیانت کند و افترا ببندد وجود ندارد. در اوایل انقلاب برخی جوانان ما را با ادعای قرآن و اسلام منحرف کردند و امروز هم مراقب باشیم که در گوشه و کنار چنین اتفاقی رخ ندهد.
– اینکه در محل مسجد و در حین نماز جمعه مردم را متاسفانه به نام اسلام و قرآن قطعه قطعه می کنند، سوء استفاده از دین خدا و بزرگترین ظلم است.

خط شهادت از ایران به کشور های یمن، غزه و فلسطین رسیده است
رسالت در خبری به نقل از «رسا»، سخنان حسن رحیم پور ازغذی در سی و چهارمین سالگرد شهدای هفتم تیر با عنوان «برخی مدیران دچار تن پروری فرهنگی شده اند» را منعکس ساخته و در ادامه نوشته است:
«رحیم پور ازغدی با انتقاد از تن پروری فرهنگی و عدم تواضع و ادب در بین برخی مسؤولان گفت: نباید در برخورد با دیگران سخت‌گیری و بر خود راحت گرفت. وی با بیان این که بعد از شهادت شهدای حادثه هفتم تیر ده ها هزار نفر در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، گفت: امروز خط شهادت از ایران گسترش و به کشور های یمن، غزه و فلسطین رسیده است.
وی اظهار داشت: نقش نمادین ماجرای تروریستی سال ۶۰ به قوت خود باقی است و جلوی انحرافات در انقلاب اسلامی ایران را این خون دادن ها گرفت. رحیم پور ازغدی با اشاره به ترور سرد و گرم صورت گرفته علیه شهید بهشتی، عنوان کرد: باید توجه کنیم که در این زمان کلاه سرمان نرود.»

رسالت در شماره امروز، این عناوین را نیز منتشر ساخته است:
احمد نجفی: برنامه های افطاری تلویزیون، کلیشه ای است
گفتگو با افشین هاشمی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما؛ مردم شتابزده اند و لبخند را فراموش کرده اند
قالیباف: مصلی هنوز تحویل شهرداری نشده است
ابراهیم رزاقی، اقتصاددان: اقتصاد ایران با قانون اساسی همخوانی ندارد
حشمتی معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد: بخش هنری نمایشگاه قرآن چشمگیر است
درگیری شدید میان داعش و طالبان در استان ننگرهار افغانستان با۱۲ کشته

روزنامه رسالت که ظاهرا صفحات آن با عجله بسته شده است، یک خبر ضد امریکایی را دو بار در شماره امروز خود منعکس نموده است. یک نوبت در صفحه ۲ و برای بار دوم در صفحه ۹

«دین آنلاین» با این عناوین اقتباسی، روزنامه «رسالت» را مرور کرده است: «قرآن مسیر هدایت را نه تنها برای مسلمانان، بلکه برای هر آن کسی که طالب آن باشد، نمایان می سازد» و « خط شهادت از ایران به کشور های یمن، غزه و فلسطین رسیده است»مرور مطبوعات/ ‌‌سه‌شنبه‌ ۹ تیر/ روزنامه رسالت

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.