ابراز نگرانی چهره مشهور حوزوی دفتر رهبری از کاستی‌های تبلیغ مذهبی

جمعیت شیعه در تانزانیا نسبت به اهل‌سنت به واسطه فعالیت‌های یک پزشک اروپایی مسیحی از 70 درصد به 50 درصد کاهش یافت

حجت‌الاسلام احمد مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبری در چهارمین همایش سالانه مجمع عمومی و دومین انتخابات هیئت امناء تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب سراسر کشور که در سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با بیان این‌که تبلیغ مجازی و اینترنتی بسیار تأثیرگذار است و نباید از آن غافل شد، گفت: در میان روش‌های تبلیغی، تبلیغ چهره به چهره بیشترین اثر بخشی را دارد و همواره می‌بایست در رأس اهداف و فعالیت‌ها قرار گیرد.
 آقای مروی که رابط رهبری با مراجع تقلید و حوزویان است، همچنین اظهار داشت: جمعیت شیعه در تانزانیا نسبت به اهل‌سنت 70 به 30 بوده است اما 10 سال پیش جمعیت شیعیان به واسطه فعالیت‌های جهادی یک پزشک اروپایی مسیحی، به 50 درصد کاهش یافت؛ این اثر تبلیغ چهره به چهره است و هرچه ما از آن غافل بمانیم، طرف‌های مقابل به فعالیت می‌پردازند.
حجت‌الاسلام مروی با بیان این‌که بسیاری از روستاهای کشور حتی یک روحانی هم در طول سال به خود نمی‌بینند، اظهار داشت: هرچه برای تبلیغ و اعزام مبلغ سرمایه گذاری شود، باز هم نمی‌توان خلأهای موجود را برطرف کرد. وی با بیان این‌که بسیاری از اهالی روستاها هنوز مسائل شرعی خود را هم نیاموخته‌اند، تصریح کرد: وظیفه حوزه و حوزویان و نیز گروه‌های جهادی و تبلیغی فعالت جامع تبلیغی برای برطرف کردن خلأها است.

جمعیت شیعه در تانزانیا نسبت به اهل‌سنت به واسطه فعالیت‌های یک پزشک اروپایی مسیحی از 70 درصد به 50 درصد کاهش یافت

مطالب مرتبط
منتشرشده: ۱
  1. یعنی پزشک مسیحی طرفدار زیاد شدن سنی‌ها بوده؟!

درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.