رویکرد جدید وزارت ارشاد در زمینه دین شعاری نیست

برگزاری دو نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات حوزه دین در راستای رویکرد جدید وزارت ارشاد مبنی براینکه قم قطب فرهنگ دینی تعریف شود انجام می‌شود تا از قم به عنوان الگو برای دیگر استان‌ها برای حوزه‌های فرهنگی و هنری دینی استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسامی استان قم اظهار کرد: وزیر ارشاد تاکید دارد که قم را به قطب فرهنگ دینی تبدیل کنند، از همین رو اقداماتی را برای سال ۹۴ در دست انجام داریم لذا با وجود کمبود امکانات و بودجه، وزیر ارشاد اهتمام زیادی به حوزه کتاب دینی دارند.
وی با بیان اینکه رویکرد جدید وزارت ارشاد در این زمینه شعاری نیست، افزود: برگزاری دو نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات حوزه دین در راستای رویکرد جدید وزارت ارشاد مبنی براینکه قم قطب فرهنگ دینی تعریف شود انجام می‌شود تا از قم به عنوان الگو برای دیگر استان‌ها برای حوزه‌های فرهنگی و هنری دینی استفاده شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسامی استان قم با بیان اینکه نمایشگاه کتاب حوزه دین به جهت بین المللی خدمت بزرگی به حوزه‌های علمیه است افزود: در این نمایشگاه جدیدترین آثار کشورهای اسلامی ارائه می‌شود و طلاب و فضلا می‌توانند از این فرصت بهره ببرند.
وی با تاکید براینکه جدیدترین کتب عربی در قم در نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین عرضه می‌شود عنوان کرد: دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین در قم تشکیل می شود تا نمایشگاهی بزرگ‌تر در سال ۹۴ در قم برگزار شود.

برگزاری دو نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات حوزه دین در راستای رویکرد جدید وزارت ارشاد مبنی براینکه قم قطب فرهنگ دینی تعریف شود انجام می‌شود تا از قم به عنوان الگو برای دیگر استان‌ها برای حوزه‌های فرهنگی و هنری دینی استفاده شود.مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان قم عنوان کرد:

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.