انتخاب کتاب آیت‌الله معرفت به عنوان یکی از ده اثر برتر نمایشگاه نانفیکشن مسکو

کتاب “علوم قرآنی” اثر آیت الله معرفت، به عنوان یکی از ده اثر برتر شانزدهمین نمایشگاه نانفیکشن ۲۰۱۴ برگزیده شد.

به گزارش دین آنلاین به نقل از بنیاد مطالعات اسلامی روسیه، کتاب "علوم قرآنی" اثر آیت الله معرفت که توسط بنیاد مطالعات اسلامی به روسی ترجمه و در مسکو منتشر شده است، به عنوان یکی از ده اثر برتر شانزدهمین نمایشگاه نانفیکشن ۲۰۱۴ برگزیده شد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب آثار تفکری، نانفیکشن، از ۲۶ تا ۳۰ نوامبر ۲۰۱۴ برابر با ۵ تا ۹ آذر ۱۳۹۳ در مرکز نمایشگاهی "خانه هنرمندان" مسکو برگزار گردید. امسال نیز بنیاد مطالعات اسلامی روسیه آثار پژوهشی خود را در این نمایشگاه عرضه کرد. ترجمه روسی علوم قرآنی علاوه بر اینکه در لیست آثار برگزیده نمایشگاه جای گرفت، به عنوان یکی از ده اثر برتر نمایشگاه نانفیکشن نیز برگزیده شد.

بنیاد مطالعات اسلامی در راستای گسترش و نشر معارف قرآنی و تهیه متن درسی جهت مراکز آموزشی روسیه، اقدام به ترجمه و نشر "علوم قرآنی" به زبان روسی کرده است. این اثر یکی از پروژه‌های مشترکی است که در چارچوب همکاریهای علمی ـ انتشاراتی بنیاد مطالعات اسلامی روسیه و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، انجام گرفته است. نیز بنیاد مطالعات اسلامی این اثر را جهت استفاده به عنوان متن درسی، با همکاری دانشگاه اسلامی مسکو منتشر کرده است.

شایان ذکر است که بنیاد مطالعات اسلامی تا به حال بیش از ۱۴۰ اثر به زبان روسی در موضوعات مختلف علوم و معارف اسلامی منتشر کرده است که حدود ۳۰ درصد از این آثار در موضوعات قرآنی است و تا به حال دو عنوان از این آثار در روسیه به عنوان اثر برتر سال در موضوع معنویت برگزیده شده است.

نمایشگاه بین المللی ادبیات تفکری، نانفیکشن، از سال ۱۹۹۹ هرساله در اواخر ماه نوامبر برگزار می‌شود.

کتاب “علوم قرآنی” اثر آیت الله معرفت، به عنوان یکی از ده اثر برتر شانزدهمین نمایشگاه نانفیکشن ۲۰۱۴ برگزیده شد.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.