ممانعت از ورود دو زن محجبه به کارزار انتخاباتی دموکرات‌ها

نیرو‌های امنیتی از ورود دو زن مسلمان به جلسه انتخاباتی کاملا هریس جلوگیری کردند.

به گزارش آناتولی، تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، حاکی از این است که در مراسم انتخاباتی کاملا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در لاس‌وگاس، دو زن محجبه با وجود داشتن دعوت‌نامه و مچ‌بند برای شرکت در این مراسم، اجازه ورود به سالن را نیافتند.

در این فیلم، یکی از خانم‌ها از فردی که اجازه ورود نداده است، می‌پرسد: چرا با وجود اینکه دعوت‌نامه داریم، ما را راه نمی دهید؟ زن دیگر می‌گوید که بله، شما عمدا به ما اجازه ورود نمی‌دهید و در همین هنگام مشاهده می‌شود که مهمانان دیگر در این لحظات همچنان وارد سالن می‌شوند.

سپس زنان به فردی که به آن‌ها اجازه ورود نداده است، می‌گویند که به دلیل مسلمان بودن مورد تبعیض قرار گرفته‌اند و این سؤال را مطرح می‌کنند که آیا این برخلاف مبارزات انتخاباتی دموکرات‌ها نیست؟ این یک رویکرد مبتنی بر اسلام‌هراسی و نژادپرستانه است.

در ادامه فیلم، زنان عنوان می‌کنند که به دلیل حجاب به آن‌ها اجازه ورود داده نشده است.

تیم حافظتی هریس نتوانست دلیل موجهی برای عدم اجازه ورود این دو زن ارائه دهد. پس از انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی، این زنان از سوی بسیاری از سازمان‌های غیردولتی حمایت شدند.

در حالی که ایالات متحده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر آماده می‌شود، بایدن و دولت او اغلب به دلیل حمایت اخیر از اسرائیل و عدم حمایت از درخواست‌ها برای آتش‌بس در غزه مورد انتقاد قرار می‌گیرند.

منبع: ایکنا

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.