عرضه رایگان منشورات دینی به پنج زبان در قالب اپلیکیشن نبا

اپلیکیشن کتابخوان نبا با هدف عرضه رایگان منشورات دینی به زبان‌های فارسی؛ عربی ؛ انگلیسی؛ فرانسه و ترکی استانبولی آغاز به کار کرد. همچنین کتاب‌های صوتی متعددی نیز به صورت رایگان، در این اپلیکیشن، در دسترس مخاطبان است.

اپلیکیشن نبا با بهره گیری از تمامی بسترهای موجود در نشر حداکثری محتوا در حوزه معارف اهل بیت (علیهم السلام) اکنون قابل بهره‌برداری و دسترسی است.

برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن نبأ بدین شرح است: «قابلیت چند زبانه»: اپلیکیشن در فاز اول به پنج زبان در 765 جلد (انگلیسی 126 جلد ـ فرانسه 62 جلد ـ ترکی استانبولی 158 جلد ـ فارسی 201 جلد عربی 218 جلد) منشورات خود را در دسترس مخاطب قرار داده است.

«دریافت نظرات مخاطبین در خصوص محتوا»: به منظور ارتقای سطح کیفی محتواها از طریق دریافت نظرات مخاطبین، این امکان در اپلیکیشن فراهم است تا کاربران نسبت به محتواها نظرات خود را بیان کنند.

«جستجو های مختلف»: این قابلیت در نبأ فراهم است تا مخاطب بر اساس نام کتاب، نام نویسنده و سایر مشخصات کتاب را جستجو نماید. ضمن اینکه در متن هر کتاب مخاطب این امکان را دارد تا جستجو های مختلف را انجام دهد.

«پشتیبانی از انواع لاگین»: یکی از مهمترین بخش‌های هر نرم افزاری امکان ورود کاربران مختلف با فرهنگ‌ها و آداب رسانه‌ای مختلف به آن است. در بخشی از کشورها ورود افراد با فیس بوک و در بخشی دیگر از مناطق جغرافیایی ورود با گوگل مرسوم است. در هر صورت کلیه روش‌های ورود به نرم افزار اعم از گوگل، فیس بوک، یوزر پسورد و پیامک در این سامانه پشتیبانی می‌شود.

«امکان ورود کاربر با دسترسی‌های مختلف»: از مهم‌ترین دسترسی‌های یک نرم‌افزار امکان ورود محدود و مهندسی شده کاربران مختلف (از نظر جنسیت، سن، قشر و غیره) با سطوح دسترسی متفاوت به یک نرم افزار است که در این سامانه این دسترسی و امکان به خوبی تعریف شده است.

«نشر محتوا در قالب‌های مختلف»: یکی از قابلیت‌های نرم افزار ارائه فایل های تصویری(مانند کلیپ و موشن گرافیک)، صوتی(مانند کتب صوتی)، گالری تصاویر و اطلاع رسانی در بخش مدیا و رسانه‌ای نرم افزار است. در این بخش عکس‌ها و فیلم‌هایی که به سامانه بارگذاری می‌شود به صورت خودکار توسط داشبورد ریسایز و کراپ می‌شود.

«تعدد سبک نمایش»: یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن وجود 15 نوع سبک نمایش برای محتواهایی است که در سامانه قرار داده می‌شود.
«امکان کامنت گذاری متنی»: درج نظر ذیل هر محتوا و امکان امتیاز دهی، لایک، گزارش خطا، پاسخ دهی روی هر کامنت و ارائه امتیاز به هر کاربر، در بخش‌های متعدد اپلیکیشن ممکن است.

«امکان لینک دهی»: امکان اتصال به شبکه‌های اجتماعی، یا لینک کردن یک بنر یا محتوا به شبکه‌های اجتماعی از دیگر ویژگی های سامانه نبا است.

«قابلیت آفلاین»: مخاطب، تمامی محتواهای دریافت شده یا مرور کرده خویش را بصورت آفلاین میتواند بهره برداری کند.

علاقمندان به استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند از طریق لینک‌های زیر نسبت به دانلود اپلیکیشن اقدام کنند:
https://myket.ir/app/com.naba14
https://cafebazaar.ir/app/com.naba14

منبع: ایبنا

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.