تظاهرات آمریکایی‌ها برای تحریم تولیدات آمریکایی در اراضی اشغالی

ائتلاف حمایت از حقوق فلسطینی با برپایی تظاهراتی در شهر «ساکرامنتو» در ایالت کالیفرنیا، خواستار تحریم محصولات تولید شده در شرکت‌های آمریکایی مستقر در شهرک‌های اسرائیلی واقع در اراضی اشغالی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما» این کمپین توسط شماری از نهادها سازماندهی شده است که از جمله آنها: ائتلاف منطقه‌ای ساکرامنتو برای حقوق فلسطینیان، نهاد صدای یهودیان برای صلح و ائتلاف ضد جنگ «انسرز» ساکرامنتو است.

قبل از برگزاری این تظاهرات، نامه‌هایی امضا شده توسط این سازمان‌ها به بیش از ۱۰۰ فروشگاه مواد غذایی در این منطقه توزیع و از آنها خواسته شده محصولات خود را به شرکت‌هایی که از اشغال اراضی فلسطین توسط اشغالگران اسرائیل سود می‌برند، نفروشند.

این نهادها کمپینی را علیه شرکت تولید شیرینی‌جات آمریکایی «بلز بری» راه‌اندازی کردند که شعبه های آن در داخل شهرک‌های اسرائیلی هستند.

زمان برگزاری این تظاهرات با نزدیک شدن به فصل تعطیلات عید شکرگزاری در ایالات متحده آمریکا برپا شده است، زیرا فروش شرکت شیرینی سازی آمریکایی در این دوره افزایش می‌یابد.

پیشتر فعالیت‌های متعددی در دفاع از حق فلسطین در آمریکا برگزار شد که در جریان آن شرکت کنندگان پیام‌های متعددی را برای حمایت از ملت فلسطین ارسال کردند و با توزیع پوسترهایی خواستار تحریم محصولات اسرائیلی شدند.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.