محرومیت مادام‌العمر تماشاگران توهین کننده به قرآن در انگلیس

باشگاه میدلزبورو انگلیس دو هوادار خود را که به کتاب مقدس مسلمانان توهین کردند برای همیشه از حضور در ورزشگاه‌ این تیم محروم کرد.

دو نفر از تماشاگران این تیم دسته یکی در بازی برابر بیرمنگام به کتاب مقدس مسلمانان توهین کردند و این اقدام ناشایست به سرعت با واکنش مسئولان میدلزبورو روبرو شد. در حالی که پلیس انگلستان همچنان در حال بررسی علت این اتفاق است، باشگاه میدلزبورو در بیانیه ای اعلام کرد این دو تماشاگر را برای همیشه از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرده است. در این بیانه آمده است: «باشگاه به هیچ وجه اقداماتی از این دست را تحمل نکرده و با خاطیان به شدت برخورد خواهد کرد.»

در اعتراض به این اتفاق بیش از 100 نفر از هواداران تیم میدلزبورو راهپیمایی را علیه نژاد پرستی ترتیب دادند. آنها با در دست داشتن بنری با مضمون «عاشق میدلزبورو هستیم و از نژاد پرستی متنفریم»، هتک حرمت دو هوادار این تیم را محکوم کردند.

این نخستین بار نیست که اقدامات اسلام ستیزی در فوتبال جزیره دیده می شود. سال 2008 در جریان دیدار تیم های نیوکاسل و میدلزبورو، تماشاگران حاضر در ورزشگاه با سردادن شعارهایی، احمد حسام عبدالحمید بازیکن مصری و مسلمان که ملقب به «میدو» است را تروریست خطاب کردند. این بازیکن پس از به ثمر رساندن گل تساوی تیمش با گرفتن انگشت روی دهان خود تماشاگران را به سکوت فراخواند که با کارت زرد داور روبرو شد.

منبع: خبرآنلاین
باشگاه میدلزبورو انگلیس دو هوادار خود را که به کتاب مقدس مسلمانان توهین کردند برای همیشه از حضور در ورزشگاه‌ این تیم محروم کرد.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.