ارائه آثار اسلامی در نمایشگاه بین المللی ادبیات تفکری روسی

در نمایشگاه بین المللی ادبیات تفکری روسیه تعداد ۱۰۰ اثر فاخر اسلامی ناشران ایرانی به زبان روسی ارائه شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ادبیات تفکری روسیه با حضور آثار فاخر ناشران ایرانی به زبان روسی در مسکو گشایش یافت.

این نمایشگاه آخرین آثار اندیشه ای در حوزه های علوم انسانی، فلسفه، عرفان و تاریخِ ۲۵۰ ناشر و موسسه از ۲۰ کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران ارائه شده است.

مدیر بنیاد مطالعات اسلامی در روسیه گفت: در نمایشگاه بین المللی ادبیات تفکری روسیه از مهمترین رویدادهای فرهنگی در حوزه نشر تألیفات تفکری و اندیشه ای ویژه مخاطبان خاص، تعداد ۱۰۰ اثر فاخر اسلامی ناشران ایرانی با

موضوعات فلسفه، عرفان، قرآن کریم، کلام، خانواده و فرهنگ، تاریخ و تمدن اسلامی با همکاری این بنیاد به زبان روسی ارائه شده است.

دکتر حمید هادوی با بیان اینکه بنیاد مطالعات اسلامی در روسیه برای پنجمین سال در این نمایشگاه شرکت کرده است، خاطرنشان کرد: این بنیاد به عنوان بزرگ‌ترین موسسه در حوزه نشر آثار اسلامی در نمایشگاه مذکور شرکت دارد.

وی تاکید کرد: ارائه آثار اسلامی در نمایشگاه بین المللی ادبیات تفکری هر سال با استقبال خوبی از طرف بازدیدکنندگان از دانش آموز و دانشجو تا استادان دانشگاه و پژوهشگران در روسیه مواجه است.
در نمایشگاه بین المللی ادبیات تفکری روسیه تعداد ۱۰۰ اثر فاخر اسلامی ناشران ایرانی به زبان روسی ارائه شد.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.