سخنان نتانیاهو نمایانگر دشمنی با دستورات شریعت حضرت موسی(ع) است

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای موضع‌گیری‌های اخیر نتانیاهو را نمایانگر عناد و دشمنی صهیونیسم سیاسی با ارزش‌های توحیدی و دستورات شریعت حضرت موسی(ع) خواند.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای سخنان نتانیاهو بر ضد جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 

پس از عرض سلام خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت موحد ایران، اخیراً موضع‌گیری‌هایی از سوی یکی از سران رژیم صهیونیستی صورت گرفته است که بار دیگر عناد و دشمنی صهیونیسم سیاسی با ارزش‌های توحیدی و دستورات شریعت حضرت موسی(ع) را نمایان کردند، فریاد جنگ‌طلبی و غوغای ناجوانمردانه استکباری که از حنجره این عنصر شناخته شده بیان گردیده تنها نشان دهنده شدت ناخشنودی استکبار و صهیونیسم از ملت آزاده ایران است.

 

گروهی از جهان استکباری با تحریم‌های غیرانسانی و گروه دیگر با ادعاهای غیرمستند و خلاف واقع نگرانی خود را از پیشرفت قهرمانانه ملت موحد ایران بیان می‌کنند.

 

ما ایرانیان یهودی همگام و هم‌صدا با تمامی آزادگان جهان انزجار از ادعاهای پوچ و نژادپرستانه این افراد جنایتکار اعلام می‌نماییم و بار دیگر بر همراهی و همگامی تمامی پیروان ادیان الهی در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با هرگونه ظلم و ستم را به استحضار جهانیان می‌رسانیم.

 
نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای موضع‌گیری‌های اخیر نتانیاهو را نمایانگر عناد و دشمنی صهیونیسم سیاسی با ارزش‌های توحیدی و دستورات شریعت حضرت موسی(ع) خواند.بیانیه نماینده کلیمیان در مجلس؛

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.