همایش «جایگاه ادیان الهی در نظام‌های حقوقی» برگزار می‌شود

همایش «جایگاه ادیان الهی در نظام‌های حقوقی» همزمان با هفته پژوهش از سوی بسیج حقوقدانان کشور برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری ایسنا، مسعود اخوان فرد دبیر این همایش درباره اهداف همایش که در آذرماه برگزار می‌شود گفت: در سال‌های اخیر هجمه به مقدسات الهی در اشکال گوناگون در کشورهای مدعی دموکراسی شروع شد و در این راستا به مقدسات ادیان الهی تعرضاتی صورت گرفت که با عرض تاسف در راس آنها هجمه به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) بود که ما را به فکر وا داشت.

 

وی اظهار کرد: ما در راستای برگزاری همایش "جایگاه ادیان الهی در نظام‌های حقوقی" با اندیشمندان و پیروان ادیان بزرگ الهی که در کشور ما هستند دیدارهایی خواهیم داشت که درباره آن بعدا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

در برگزاری این همایش همچنین دانشگاه علوم قضایی، دانشگاه امام صادق(ع)، مؤسسه حقوق عمومی دانشگاه تهران، سازمان قضایی نیروهای مسلح، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات، شهرداری تهران و معاونت حقوقی ریاست جمهوری همکاری می‌کنند.

 

رئیس کمیته علمی همایش جایگاه ادیان الهی در نظام‌های حقوقی نیز گفت: بعد از برگزاری همایش ایجاد رشته حقوق ادیان الهی در مقطع کارشناسی ارشد را پیگیری می‌کنیم و ان‌شاءلله با این امر در سطح بین‌الملل تأثیرگذار باشیم.

 

 
همایش «جایگاه ادیان الهی در نظام‌های حقوقی» همزمان با هفته پژوهش از سوی بسیج حقوقدانان کشور برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.