وزارت اطلاعات کاری کند که مردم آن را خادم و دلسوز خود بدانند نه محل مچ‌گیری و ایجاد مزاحمت

حجت‌الاسلام‌ علوی، وزیر اطلاعات روز پنجشنبه در قم با سه تن ازمراجع معظم تقلید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبر گزاری حوزه، حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی در دیدار وزیر اطلاعات که در دفتر معظم له برگزارشد،با مهم توصیف کردن جایگاه وزارت اطلاعات اظهار داشتند: اکثر نیروهای این وزارتخانه انسان‌های خوب و متعهدی هستند، که این امر از مزیت‎های دستگاه است. ایشان خطاب به وزیر اطلاعات افزودند: به همان اندازه‌ای که وزارت اطلاعات مهم و قابل توجه است، مسئولیت شما نیز سنگین و کار شما حساس است و باید با کمال دقت این مسئولیت را انجام دهید و در کنار انجام مسئولیت خود مراقب باشید که موجبات تضییع حق افراد فراهم نشود، چون ممکن است با یک گزارش چند کلمه‎ای شما، که دقت کافی در آن نشده، فرد یا افرادی تا سال‎ها دچار خسران و زیان شوند.ایشان در ادامه بیان داشتند: تلاش شما بر این باشد که مردم شما را خادم و دلسوز خود بدانند، نه محل مچ‎گیری و ایجاد مزاحمت.
حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی گفتند: افرادی که به عنوان مسئول و همکار انتخاب می‎کنید، افراد صالح و فهیم باشند که در خدمت مردم بوده و به فکر سوء استفاده از قدرت و جایگاه خود نباشند.معظم‎له تصریح کردند: البته وزارت اطلاعات، وقتی می‎تواند به وظیفه خود به نحو احسن عمل کند که مستقل تصمیم بگیرد و از موازی کاری دیگر دستگاه‎ها مصون بماند.ایشان در پایان یادآورشدند: وزارتخانه شما و دولت فعلی، وارث مشکلات فراوانی است که امیدوارم با تکیه بر خدا و با تدبیر لازم، کارها را اصلاح کرده وبه پیش ببرید.
تاکید کردند: نظام اسلامی نعمتی است که با ایثارگری‌ها، تلاش‌ها و زحمات فراوان، پایه‌گذاری شده و وزارت اطلاعات باید با تمام قدرت از آن حفاظت کند.
بنابر این گزارش حضرت آیت‌الله نوری همدانی نیز در دیدار حجت‌الاسلام‌ علوی، وزیر اطلاعات، خدمت به نظام مقدس اسلامی را از بالاترین عبادت‌ها دانسته و اظهار داشتند: نظام اسلامی نعمتی است که با ایثارگری‌ها، تلاش‌ها و زحمات فراوانی، پایه‌گذاری شده و وزارت اطلاعات می‌بایست با تمام قدرت از آن حفاظت کند.حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به سخنان وزیر اطلاعات در هنگام رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی، خطاب به حجت الاسلام علوی خاطرنشان کردند: مطالبی که در مجلس بیان کردید، بسیار امیدبخش بود و امیدواریم که انشاءالله این مطالب در عمل هم محقق شود.معظم له با اشاره به نامه 33 نهج‌البلاغه، افزودند: براساس فرمایش امام علی‌(ع)، وزارت اطلاعات چشم بیدار نظام اسلامی است و باید در حراست از آن، به همه جهات توجه و دقت داشته باشد. علوی، وزیر اطلاعات نیز در ابتدای این دیدار، گزارشی از مهمترین فعالیت‌ها و برنامه‌های این وزارتخانه را ارائه داد.
حجت‌الاسلام‌ علوی در ادامه سفر به قم با آیت‌الله شبیری زنجانی دیدار کرد. شایان ذکر است پیش از این وزیر اطلاعات در سفرهای قبلی با حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و وحید خراسانی دیدار کرده بود.
حجت‌الاسلام‌ علوی، وزیر اطلاعات روز پنجشنبه در قم با سه تن ازمراجع معظم تقلید دیدار و گفتگو کرد. آیت‌الله موسوی‌اردبیلی در دیدار وزیر اطلاعات:

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.