کاش بعضی کمتر حرف بزنند

درخبرها آمده بود:

آیت الله احمد علم الهدی امام جمعه مشهد ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه نهمین همایش سراسری مدیران کانون ها و اعضای شورای سازمان بسیج فرهنگیان کشور خطاب به فرهنگیان گفته است :

“شما نباید اجازه بدهید جریان های لائیک و موسسان فتنه 88 تحولات سیاسی کشور را به نفع خودشان مصادره کنند و آموزش و پرورش را در اختیار خودشان بگیرند.”

درباره این اظهارات چند نکته بنظر می رسد:

1-  تا کنون براساس آموزه های امام، فکر می کردیم این انقلاب سر جنگ و ستیز با جریانهای لائیک داشته و دارد، اما حالا از زبان امام جمعه مذهبی ترین شهر ایران، مشهد مقدس می شنویم در ایران پس از امام، نه تنها جریان لائیک که جریانهای لائیک درست شده اند و مهم تر از آن اینکه این جریان ها اینقدر قوی و فعال هستند که می خواهند تحولات سیاسی کشور را هم به نفع خود مصادره کنند و وزارت مهم و انسان ساز آموزش پرورش را اداره نمایند.

2-  تصور کنید رقیبان فرهنگی و مذهبی ما در منطقه و غیرمنطقه به این عبارت دسترسی پیدا کنند که حتما کرده اند،آیا از این بهتر می توان دلیل آورد که انقلاب اسلامی ایران که بنا بود قله های فکری جهان را فتح کند در درون خود جریانات لائیک پدید آورده است؟

3- تا حالا گمان می کردیم موسسان فتنه در حبس و حصر هستند. اکنون دریافته ایم موسسان فتنه نه تنها در حبس و حصر نیستند که می خواهند تحولات سیاسی کشور را هم از آن خود کنند. حالا مانده ایم جنابان، محترمان آقایان موسوی و کروبی در کجای این هرم فتنه ادعایی بعضی ها قرار دارند و اگر موسس فتنه نیستند چرا در حبس هستند؟

4-  کاش بعضی که معلوم است نمی توانند حرف خوب بزنند، و چون خوب حرف می زنند تصورشان این است که حرف خوب می زنند!، می توانستند کمتر حرف بزنند و با فرصت و فراغتی که در نتیجه حرف نزدن نصیبشان می شود ،شبی چند خط را از گلستان شیخ شیراز در باب فوائد خاموشی قرائت کنند.

5-  واقعا در فهم این معنا در مانده ام اگر در آینده ای نزدیک حصر آقایان موسوی و کروبی برداشته شود- که انشاالله با تدبیر بزرگان کشور می شود – کسانی امثال امام جمعه مشهد و… روزگار را چگونه سپری خواهند کرد!

وبلاگ نویسنده
غلامعلی رجائی

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.