نخست وزیر انگلیس: بهترین‌ها را برای مسلمانان آرزو می‌کنم

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس عصر دیروز (چهارشنبه) و در آستانه فرارسیدن عیدسعید فطر، این مناسبت مهم اسلامی را به مسلمانان انگلیس و دیگر کشورهای جهان تبریک گفت.

به گفته دفتر نخست‌وزیری انگلیس، کامرون همچنین با حضور در یکی از مساجد شهر منچستر با مسلمانان دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک عید فطر را به آنان تبریک گفت.

نخست وزیر انگلیس در این دیدار گفت: در آستانه جشن عید فطر، بهترین‌ها را برای مسلمانان انگلیس و دیگر کشورهای جهان آرزو می کنم.

وی افزود: پس از یک ماه روزه‌داری و عبادت در روزهای طولانی تابستان، مسلمانان به همراه دوستان و خانواده خود این مناسبت را جشن می‌گیرند. من به همه آنان عیدمبارکی می‌گویم.

همچنین "ویلیام هیگ"، وزیر خارجه انگلیس با انتشار پیام جداگانه ای ضمن تبریک فرارسیدن عید سعیدفطر، گفت: برای من باعث نهایت خوشحالی است که در ایام جشن عید فطر بهترین آرزوهای خود را تقدیم مسلمانان در انگلیس و سراسر جهان بکنم.

وی افزود: در طول ماه مبارک رمضان، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان ایام خود را وقف عبادت، تفکر و انجام امور خیریه کردند… مسلمانان در این ماه روح حقیقی اسلام را به شیوه‌های مختلف از جمله با کمک به نیازمندان به نمایش گذاشتند.

خانم "سعیده وارسی" عضو مسلمان مجلس اعیان انگلیس و معاون وزارت خارجه این کشور نیز در یک پیام ویدیویی فرارسیدن عید فطر را به مسلمانان تبریک گفت.

گفتنی است حدود سه میلیون مسلمان در سراسر انگلیس زندگی می‌کنند و جوامع مسلمانان این کشور همه ساله ویژه برنامه‌های متعددی را به مناسبت ماه رمضان و همچنین عید سعید فطر برگزار می‌کنند.

منبع: ایرنا
دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس عصر دیروز (چهارشنبه) و در آستانه فرارسیدن عیدسعید فطر، این مناسبت مهم اسلامی را به مسلمانان انگلیس و دیگر کشورهای جهان تبریک گفت.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.