برگزاری کارگاه آموزش فلسفه اسلامی ویژه کودکان

 

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع فلسفه اسلامی در نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام خراسانی، مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش فلسفه اسلامی ویژه کودکان گفت: ذهن پرسشگر کودکان همواره دغدغه والدین بوده که فلسفه راه حل پاسخگویی به این سئوالات است.

 

وی افزود: ذهن خلاق کودکان در این کارگاه پراستعدادتر می شود و این کارگاهها می توانند با حضور خانواده ها زمینه مناسبی را برای تقویت ذهنیت کودکان ایجاد نماید.

 

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده در کارگاه آموزش فلسفه اسلامی کودکان به همت مجمع عالی حکمت اسلامی در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن عنوان کرد: برگزاری کلاس نقاشی، خمیرسازی، همراه با مفاهیم فلسفه اسلامی به زبان کودکانه آموزش داده می شود.

 

وی با اشاره به لزوم آشنایی کودکان با آموزه های فلسفه اسلامی تصریح کرد: زمانی که کودکان به سنین دبیرستان می رسند و ذهن خود را آماده آشنایی با مفاهیم فلسفی می نمایند اگر پایه های این آموزه ها در وجودشان تقویت شده باشد می تواند زمینه ساز درک و فهم بالاتری نسبت به مسایل فلسفه به خصوص حوزه اسلامی ایجاد نماید.

 

خراسانی تصریح کرد: کارگاه آموزش فلسفه اسلامی به کارشناسی حجت الاسلام مهدی پرویزی جمعه شب ها از ساعت 22 میزبان بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهد بود.

 

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.