برکناری مرسی بدتر از تخریب کعبه

رهبر اخوان المسلمین مصر، اقدام عبدالفتاح السیسی وزیر دفاع مصر در برکناری محمد مرسی را از ویران کردن کعبه معظمه بدتر دانست.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، محمد بدیع امروز پنجشنبه (3 مرداد) در پیام هفتگی خود به اعضای اخوان المسلمین افزود: به خدا سوگند اقدام سیسی بدتر از این جنایت است که وی کلنگی به دست بگیرد و سنگ به سنگ کعبه را ویران کند.

وی از اعضای این گروه و طرفدارانش خواست برای مخالفت با "کودتای نظامی و برکناری مرسی" تظاهرات مسالمت آمیزی برگزار کنند.

بدیع که دادستانی کل مصر دستور بازداشت وی را صادر کرده، اما در مکان نامشخصی پنهان است، در پیام هفتگی خود که هر پنجشنبه برای اعضای این گروه ارسال می کند، گفت: مردم غیور مصر آزادی خود را از رژیم سرنگون شده پس گرفت و با همان روش مسالمت آمیز از آن حفاظت خواهد کرد و همه باید برای حمایت از آزادی و قانون و مخالفت با کودتای نظامی به خیابانها بیایند.

بدیع چندی پیش برای آخرین بار در برابر افراد تحصن کننده در میدان رابعه العدویه به طرفداری از رئیس جمهوری معزول سخنرانی کرد و پس از آن رهبران الاخوان که تحت پیگرد هستند، از انظار مخفی شدند.

خبرگزاری الشرق الوسط نوشت: هشام برکات دادستان کل مصر روز چهارشبه (2 مرداد) دستور بازداشت و بازجویی از بدیع و هشت تن از رهبران گروه اخوان به اتهام اقدامات تحریک آمیز برای ایجاد خشونت را صادر کرد.

رهبر اخوان المسلمین مصر، اقدام عبدالفتاح السیسی وزیر دفاع مصر در برکناری محمد مرسی را از ویران کردن کعبه معظمه بدتر دانست.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.