مخالفت تمام قد “ولادیمیر پوتین” با همجنس‌گرایان

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، با تصویب قوانین سخت‌گیرانه‌ای نسبت به همجنس‌گرایان، در تلاش است نظام خانواده را در روسیه تقویت کرده و دامن این کشور را پاک نگه دارد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در نیویورک تایمز و هافینگتن‌پست، در حالی که کشورهای غربی در تلاش هستند تا ازدواج همجنس‌گرایان را امری عادی و قانونی تلقی کنند، ولادیمیر پوتین دستورالعملی صادر کرد که بر اساس آن، پلیس اجازه دارد با هرگونه رفتار همجنس‌گرایانه چه از سوی توریست‌های خارجی و چه از سوی اتباع روسیه به شدت برخورد شود.
 

بر اساس این گزارش، طبق این دستورالعمل پوتین که در فاصله چند ماه مانده به المپیک زمستانی صادر شده است، هر ورزشکار، مربی، تمرین دهنده، و نیز اعضای خانواده ورزشکاران، خبرنگاران و همراهان و هواداران ورزشکار که همجنس‌باز یا متهم به همجنس‌بازی باشد روانه زندان خواهد شد.
 

همچنین ولادیمیر پوتین در بخش‌نامه دیگری دستور داده است: هر نوع تبلیغات همجنس‌بازی، اقدامی در ردیف تبلیغات پورنوگرافی  قلمداد شود و به همان گونه مورد بازخواست قرار گیرد.
همچنین هیچ فردی در جامعه روسیه، حتی  پدر، مادر، حقوقدانان و قضات حق ندارند در آموزش به کودکان، همجنس‌بازی را عملی عادی تلقی کنند، بلکه باید آن را عملی شیطانی و ناشایست معرفی کنند. هر نوع تخطی از این قانون مستوجب جریمه و مجازات زندان است.
 

به نوشته نیویورک تایمز، پوتین در بخش‌نامه دیگری دستور داده است: هیچ کودک روسی نمی‌تواند از سوی همجنس‌بازان در کشورهای دیگر و یا در کشوری که همجنس‌بازی به رسمیت شناخته می‌شود به فرزندی گرفته شود. و کسانی که همجنس‌باز یا متهم به همجنس‌بازی هستند، پلیس موظف است فرزندانشان را از آنان جدا کند.
 

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، با تصویب قوانین سخت‌گیرانه‌ای نسبت به همجنس‌گرایان، در تلاش است نظام خانواده را در روسیه تقویت کرده و دامن این کشور را پاک نگه دارد.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.