حضور روحانی شیعه در بزرگ‌ترین مراسم بندیکت‌های کاتولیک

راهب اعظم صومعه سنت اوتیلیه مونیخ در خلال مراسم، حضور تشیع را به فال نیک گرفت. 

 

راهب اعظم صومعه سنت اوتیلیه مونیخ در خلال مراسم، حضور تشیع را به فال نیک گرفت و آینده ای روشن برای آن آرزو کرد که با تشویق بسیار گرم تمامی حضار همراه شد.

 

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین امینی گلستانی در بزرگترین مراسم سالیانه بندیکتهای کاتولیک در صومعه سنت اوتیلیه مونیخ حاضر شد.

 

وی که با هماهنگی موسسه بین المللی مطالعات اسلامی، به همراه یکی دیگر از طلاب موفق به شرکت در دوره زبان آلمانی در صومعه سنت اوتیلیه مونیخ آلمان شده است، در خلال این دوره، در بزرگ‌ترین مراسم سالیانه بندیکت‌های کاتولیک در این صومعه حضور یافت. 

 

شرکت در این مراسم بازتاب بسیار مثبتی نه تنها در بین روحانیون و راهبان این صومعه بلکه در سطح ایالت بایرن داشت و در نشریات آن به چاپ رسید.

 

راهب اعظم این صومعه، ولف گانگ (Arch Abbot Wolfgang) در خلال مراسم، حضور تشیع در مراسم را به فال نیک گرفت و آینده ای روشن برای آن آرزو  داشت که با تشویق بسیار گرم تمامی حضار همراه شد.

 

حجت الاسلام امینی گلستانی پس از این دوره عازم سوئیس جهت شرکت در سمینار شورای جهانی کلیساها  (WCC) به عنوان بزرگترین نهاد رسمی کلیساها در زمینه گفتگوی ادیان است.

 
راهب اعظم صومعه سنت اوتیلیه مونیخ در خلال مراسم، حضور تشیع را به فال نیک گرفت. 

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.