هم‌جنس‌گرایی و سقط جنین در امریکا نمایندۀ کنگره را به گریه واداشت

یکی از اعضای کنگرۀ امریکا در رویدادی که این هفته در واشنگتن برگزار شده بود به خاطر مشروعیت‌بخشیِ امریکا به ازدواج هم‌جنس‌گرایان، گریه‌کنان از خداوند طلب عفو و مغفرت کرد. آقای رندی وبر یکی از بیست عضو کنگرۀ امریکا است که در مراسم سالانۀ «مرد اهل نیایش» در واشنگتن سخنرانی کرد. وی سخنان خود را با ارائۀ تفسیری سیاسی از «دعای ربّانی» آغاز کرد و در ادامه از خداوند به خاطر گناهانی مثل هم‌جنس‌گرایی و سقط‌جنین طلب بخشش نمود.

به گزارش دین‌آنلاین به نقل از هافینگتن پست، رندی وبر، نمایندۀ جمهوری‌خواه، خطاب به حضّار در کنگره امریکا اظهار داشت: "پادشاهی تو خواهد آمد. در اینجا، در سالن کنگره و در عمارت پارلمانیِ امریکا برای تو عمل خواهد شد."

وبر سپس به گناهانی اعتراف کرد که کشور امریکا چنان جسور شده که جرئت ارتکاب آنها را پیدا کرده است. وی گریه‌کنان در قالب دعا به خداوند عرضه داشت: "خدایا ما نهاد مبارک ازدواج را که تو مقرّر کرده‌ای زیر پا گذاشته و قوانین تو را به اسم سبک جایگزینِ زندگی، برای خود بازنویسی کرده‌ایم. خدایا ما را ببخش… ما بی‌گناه‌ترین انسان‌ها، یعنی فرزندان و نسل خود را می‌کشیم و نام آن را حقّ انتخاب می‌گذاریم. ای خدای آسمان‌ها، خواهش می‌کنم ما را ببخش."

البته وبر در خبرسازی معروف است. در سال 2015 وی انتقاداتی دربارۀ اوباما انجام داد و او را با هیتلر مقایسه کرد. البته بعدها بابت این تشبیه عذرخواهی کرد و اظهار داشت که "بعضی از کارهای اوباما یا کارهایی که باید انجام دهد و نمی‌دهد، باعث اعتراض من می‌شود."
مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.