باجه‌های «تماس با خدا» در آمریکا

ساکنان مسیحی ایالت کانزاس آمریکا می‌توانند توسط باجه‌های تلفن نصب شده در این ایالت، هر زمان که بخواهند مستقیماً با خدا تماس بگیرند.

 

به گزارش دین آنلاین به نقل از پایگاه «On Islam» «مایلز کالیر» کشیش این ایالت می‌گوید: این باجه‌های تلفن در چندین شهر ایالت کانزاس نصب شده‌اند که همانند یک جلسه مشاوره مذهبی رایگان می‌باشند.

مابلز در ادامه افزود: این باجه‌ها تنها مخصوص مسیحیان نیستند، بلکه همه افراد با هر دین و آیینی می‌توانند وارد این باجه‌ها شوند و برای یک لحظه چشمان خود را ببندند و هر آنچه که در زندگی می‌خواهند از خدای خود درخواست کنند.

این کشیش خاطرنشان کرد: در هر باجه تلفن دستورالعمل‌های خاصی قرار داده شده که به تماس گیرنده‌ها راه‌کار برقراری یک تماس قابل قبول و صحیح با خدا را آموزش می‌دهد. همچنین مکانی برای زانو زدن تماس گیرنده‌ها تعبیه شده که آنان باید پس از اتمام تماس، آن را به حالت اولیه در کنار باجه قرار دهند.

طبق آمارهای به دست آمده هر هفته بیش از 100 هزار تن توسط این باجه‌های تلفن با خدا تماس می‌گیرند. به گفته مقامات شهری، نصب این باجه‌های تلفن منجر به کاهش جرم و جنایات در ایالت کانزاس و شهرهای اطراف آن گردیده است. به گونه‌ای که تقریباً تمامی ساکنین این شهر از این باجه‌ها استفاده کرده‌اند. شورای شهر قصد دارد این باجه‌ها را در پارک‌ها و اماکن عمومی نیز نصب کند.

 
ساکنان مسیحی ایالت کانزاس آمریکا می‌توانند توسط باجه‌های تلفن نصب شده در این ایالت، هر زمان که بخواهند مستقیماً با خدا تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.