روسیه، اخوان المسلمین را در فهرست تروریستی قرار داد

دولت روسیه نام گروه اخوان المسلمون مصر را در فهرست گروه های تروریستی این کشور جای داده است.

به گزارش  الاهرام؛ محمد سلماوی سخنگوی رسمی کمیته پنجاه اصلاح قانون اساسی مصر و یکی از اعضای هیئت دیپلماتیک مردمی که به روسیه و انگلیس اخیرا سفر کرد گفت: در دیدار با میخائیل بوگدانوف فرستاده شخصی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مساله خاورمیانه بعد از آن که امکان دیدار با پوتین برای هیئت مصری به دلیل عدم حضورش در مسکو محقق نشد تاکید کرده بود که روسیه نام جماعت و گروه اخوان المسلمین مصر را در فهرست گروه های تروریستی روسیه افزوده است.
محمد سلماوی در بخش دیگری از سخنانش افزود: هیئت مصری در این سفر با یکی از مسئولان کمیته روابط خارجی در پارلمان روسیه و مرکز شرق سناسی روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
وی افزود: بعد از این دیدارها مقرر شد سفر هیئت های مصری مردمی به روسیه در اینده نیز ادامه یابد تا از این طریق تلاش های برای حفظ روابط بین دو کشور و گسترش آن در همه عرصه ها ممکن باشد.
این عضو هیئت مصری در باره توریسم بین مصر و روسیه هم گفت: نظر سنجی های انجام گرفته در روسیه نشان می دهد، 65 درصد از جهانگردان روسی هنوز هم علاقمند هستند، از شهر الغردقه بازدید کنند و این شهر در فهرست مکان های توریستی قرار دارد.
منبع: تسنیم
 
دولت روسیه نام گروه اخوان المسلمون مصر را در فهرست گروه های تروریستی این کشور جای داده است.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.