آرایش غلیظ ممنوع، حتی شما استاد عزیز

از اول اکتبر سال جاری آرایش غلیظ در صحن دانشگاه کاپوشوار مجارستان ممنوع است و این ضوابط جدید، استادان را نیز شامل می شود.

به گزارش سایت روزنامه بوداپست تایمز ضوابط جدید پوشش در دانشگاه کاپوشوار مجارستان با اعتراض گسترده دانشجویان و برخی اساتید دانشگاه همراه شد.

مطابق این ضوابط، پوشیدن دمپایی، دامن های کوتاه و آرایش غلیظ از اول اکتبر سال جاری در صحن دانشگاه، ممنوع است .
عده ای از دانشجویان و اساتید، هفته گذشته در عملی نمادین، یک گروه از دانشجویان تئاتر، برهنه سر کلاس حاضر شدند و تصاویری از این حرکت اعتراضی را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

اما فرنس ساوایی، رئیس دانشگاه در دفاع از ضوابط جدید پوشش می گوید: «دانشگاه هم بخشی از خدمات کشور است. مطابق قراردادی که امضا کرده ایم همه ما نه تنها مسئولان بلکه اساتید و دانشجویان نیز موظف به قبول مسئولیتهایشان هستند. در جامعه ما احترام به دیگری، حتی از طریق نوع پوشش، اهمیت دارد».

هنوز مشخص نیست آیا این حرکت اعتراضی نتیجه بخش خواهد بود یا نه، اما آنچه قطعی است این است که این دانشجویان روزهای آتی با کفش و لباس تعریف شده در ضوابط جدید سر کلاس ها حاضر خواهند شد.
 
از اول اکتبر سال جاری آرایش غلیظ در صحن دانشگاه کاپوشوار مجارستان ممنوع است و این ضوابط جدید، استادان را نیز شامل می شود.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.