شماره ۲۹ فصلنامه علمی پژوهشی «اسلام و مطالعات اجتماعی» منتشر شد

بیست و نهمین شماره فصلنامه علمی – پژوهش «اسلام و مطالعات اجتماعی» به همت اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

بیست و نهمین شماره فصلنامه علمی – پژوهشی «اسلام و مطالعات اجتماعی» مربوط به تابستان ۱۳۹۹ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http: jiss.isca.ac.ir نمایه شد.

«مسئولیت‌های اجتماعی انسان از منظر امام علی (ع) با تأکید بر نهج البلاغه و نقش تعلیم و تربیت در تحقق آنها» نوشته سلمان رضوان‌خواه؛ اکبر صالحی و سیدمرتضی سجادی، «ثمرات فردی- اجتماعی هویت دینی با تأکید بر معارف قرآن‌کریم و روایات» به قلم نرگس شکربیگی، «بنیان‌های فرهنگ‌شناختی سبک‌زندگی از منظر قرآن کریم» اثر حسن یوسف‌زاده؛ «اهمیت و کارکردهای اجتماعی تولّی و تبرّی در سبک زندگی اسلامی» نوشته روح‌الله محمدی و فرزانه اکبرپناه از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «تحلیل و واکاوی گونه‌های روابط علم و دین» نوشته ملکه رفیعی؛ امیر ملکی؛ محمدجواد زاهدی و فرهنگ ارشاد، «نسبت میان دین و فرهنگ در تلقی‌های جامعه‌شناختی» اثر سیدحسین شرف‌الدین؛ «طراحی مدل مطالعه انسان‌شناختی اسلامی در مطالعات اجتماعی (با تأکید بر دانش رفتار سازمانی) به قلم محسن منطقی از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

فصلنامه اسلام و مطالعات اجتماعی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)؛ بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)؛ پایگاه استنادی سیویلیکا (Civilica)؛ مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)؛ پرتال جامع علوم انسانی؛ سامانه نشریه: jiss.isca.ac.ir و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر
مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.