شورای شهر منطقه مدلندز غربی انگلیس برای نخستین بار با ساخت مسجد موافقت کرد

مسلمانان منطقه میدلندز غربی انگلیس پس از 10سال بالاخره به آرزوی خود رسیدند و شورای شهر این منطقه موافقت خود را با ساخت مسجد و عبادتگاهی برای مسلمانان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری "On Islam"، شورای شهر منطقه میدلندز غربی پس از 10سال در نهایت با درخواست مسلمانان این شهر برای ساخت مسجد موافقت کرد؛ تصمیمی که شادی فراوان جامعه مسلمانان این منطقه را به همراه داشت. شورای شهر میدلندز غربی در جلسه گذشته خود تصمیم گرفت که با درخواست مسلمانان برای استفاده از یکی از ساختمان های سابق دولتی به عنوان مسجد موافقت کند. جورج میاه، رییس انجمن خیریه بنگلادشی های میدلندز که درخواست ساخت مسجد را به شورای شهر ارائه داده بود در این ارتباط گفت: ما نزدیک به 10سال صبر کردیم تا یک ساختمان مناسب برای مسجد به ما اختصاص دهند، ما عمیقا از تمام کسانی که از ما حمایت کردند، تشکر می کنیم. این در حالی است که برخی از اسلام ستیزان منطقه مخالفت خود را با ساخت مسجد اعلام کرده و بیش از 500 نامه تهدیدآمیز برای مقامات شهری ارسال کرده اند. اعضای گروه افراطی و اسلام ستیز لیگ دفاعی انگلیس نیز در محل احتمالی ساخت مسجد تجمع کرده و شعارهای ضد اسلامی سر دادند. انگلیس دارای اقلیت مسلمانی با جمعیت نزدیک به 2 میلیون و 700 هزار نفری است. ساخت مسجد در چندین کشور غربی سر و صدای بسیاری ایجاد کرده و مخالفت اسلام ستیزان را به همراه داشته است. در ایالات متحده پروژه ساخت حداقل 35 مسجد به دلیل اعتراض گروه های ضد اسلامی و به بهانه هایی نظیر ایجاد ترافیک و ترس از گسترش تروریسم متوقف شده است.
مسلمانان منطقه میدلندز غربی انگلیس پس از 10سال بالاخره به آرزوی خود رسیدند و شورای شهر این منطقه موافقت خود را با ساخت مسجد و عبادتگاهی برای مسلمانان اعلام کرد.آرزوی 10ساله مسلمانان انگلیس برآورده شد

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.