آیت الله صافی:مردم امیدوارند مشکلات ناشی از سوء تدبیر دولت‌ گذشته و بداخلاقی‌ها رفع شود

آیت الله العظمی صافی در دیدار با وزیر اطلاعات گفت: بعد از روی کار آمدن دولت جدید در جامعه روحیه نشاط و امید به وجود آمده است.

به گزارش خبرگزاری مهر از قم، آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار وزیر اطلاعات که پیش از ظهر پنج شنبه در محل سکونت این مرجع تقلید در مشهد مقدس برگزار شد؛ ضمن ابراز خرسندی از انتخاب وی و دیگر وزرا و شروع به کار دولت جدید و با بیان مطالب مهمی پیرامون مسائل منطقه و جهان اسلام، به وضعیت حساس جهان اسلام در شرایط کنونی به خصوص کشورهای مصر، سوریه و دیگر کشورهای همسایه اشاره کرد و دولت جدید را به تصمیمات مدبّرانه و توأم با حفظ عزّت و مصلحت  نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌ی جهانی فراخواند.

وی بیان داشت: برقراری ارتباط صحیح و همراه با حفظ منافع با کشورهای اسلامی و تأثیر گذار در معادلات جهانی امتیازی برای کشور است و امید است که این اتفاق در دولت جدید روی دهد.

این مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: جهانیان بیش از گذشته به دین مبین اسلام خوش‌بین بوده و راه ترقی و رشد را در تمام عرصه‌های علمی هموار ساخته اند.

وی به روحیه‌ نشاط و امیدی که بعد از روی کار آمدن دولت جدید در جامعه به وجود آمده است اشاره و اظهار کرد: قدر اعتماد مردم را بدانید و امیدواریم که انشاء الله این روحیه‌ی نشاط همواره باقی بماند.

آیت الله صافی گلپایگانی به مشکلات و سختی‌هایی که در پیش‌روی دولت جدید قرار دارد اشاره و ابراز کرد: مردم مشکلات شما را درک می‌کنند و امیدوارند که مشکلاتی که از سوء تدبیر دولت‌ گذشته برجای مانده است و بداخلاقی‌هایی که در جامعه انتشار یافته و همچنین مشکلات معیشتی مردم، با تدبیر صحیح و درایت کامل رئیس جمهور و وزرای وی مرتفع شده و موجبات امیدواری و خرسندی مردم شریف ایران را فراهم آورد.

وی در پایان افزود: البته لازم است که در تمام این امور به خداوند متعال توکل نمایید و از حضرت بقیه الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء استمداد بطلبید و انشاء الله بتوانید قلب مقدس آن وجود نازنین را با اعمال و رفتار خود خوشنود نمایید؛ ما هم مشکلات شما را درک نموده و برای رفع آنها و موفقیت شما دعا می‌کنیم.

حجت الاسلام دکتر سید محمود علوی در ابتدای این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این وزارتخانه ارائه کرذ.

لازم است ذکر شود که ادامه‌ این دیدار به صورت محرمانه برگزار شد.
آیت الله العظمی صافی در دیدار با وزیر اطلاعات گفت: بعد از روی کار آمدن دولت جدید در جامعه روحیه نشاط و امید به وجود آمده است.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.