آنچه سید حسن نصرالله درباره تکفیری ها گفت

دبیرکل حزب الله لبنان، به گروه های تکفیری درباره آغاز نبرد با حزب الله به شدت هشدار داد و گفت: همچنان که در تمامی نبردهای خود با اسرائیل پیروز شدیم، با اطمینان می گویم که در نبرد با تروریسم تکفیری نیز پیروز معرکه خواهیم بود.

به گزارش العالم، سید حسن نصرالله در بخشی از سخنان مهم خود در همایش "عیتا الشعب" که به مناسبت سالگرد پیروزی بر صهیونیست ها برگزار شد، با اشاره به انفجار روز گذشته در حومه جنوبی بیروت گفت: گروه های جنایتکار مزدوران سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل هستند و هیچ برنامه ای بجز قتل و جنایت ندارند.

 

وی با اشاره به این که در میان کشته های انفجار تروریستی ضاحیه جنوبی بیروت برادران سنی و فلسطینی هم به چشم می خورند، تاکید کرد: کسانی که مردم لبنان را می کشند، نه سنی هستند، نه شیعه و نه عرب؛ بلکه جنایتکاران مزدور و بی دین و ایمان هستند. نگرانی ما آن است که برخی افراد در واکنش به این انفجارها، به انجام کارهای نسنجیده دست بزنند که نتیجه آن بروز فتنه در لبنان است .

 

به گفته نصرالله، دشمنان از طریق انفجارهای تروریستی درپی تضعیف ساکنین ضاحیه جنوبی لبنان و بی اعتقاد کردن آنها به مقاومت هستند ولی این توطئه عملی نخواهد شد.

 

دبیرکل حزب الله با تاکید بر این که "تبلیغات سوء علیه قومیت ها و مذاهب باید متوقف شود"، تصریح کرد: متوقف کردن انفجارهای تروریستی مستلزم شناسائی و متلاشی کردن گروه های خرابکار است و هیچ فرد و طرفی نباید این گروه ها را از دست قانون  فراری بدهد. اولویت همه ما باید جلوگیری از تکرار چنین انفجارهای تروریستی باشد.

 

نصرالله ادامه داد: کسانی که تصور می کنند انفجارهای لبنان قومیت و مذهب خاصی را هدف گرفته است، در اشتباه هستند. تکفیری ها همانگونه که شیعیان را می کشند، اهل تسنن را می کشند و همانطور که مسلمانان را می کشند، مسیحیان را هدف قرار می دهند. مسئولان لبنانی باید بدانند که اگر این انفجارها ادامه داشته باشد، کشور به پرتگاه نزدیک خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که برخی از شبکه های عربی در سالهای اخیر آشکارا به دروغ‌پردازی علیه مقاومت پرداخته اند، گفت: جهانیان شاهد بوده و خواهند بود که ما جز با گروه های تروریست تکفیری با کسی سر جنگ نداریم. الجزیره و العربیه، علیه سوریه و عراق و ایران و لبنان با هم متحد شدند، اما باید از سابقه 30 ساله ما درس بگیرند.

 

دبیرکل حزب الله گفت: یکی از پاسخ های ما به این انفجار این است که تعداد رزمندگان خود در برابر تروریست های حاضر در سوریه را دو برابر خواهیم کرد.

 

وی خطاب به کسانی که نبرد با مقاومت را هدف خود قرار داده اند، تاکید کرد: گمان نکنید که اگر نبردی را آغاز کنید، پایان‌دهنده آن نیز شما خواهید بود. ما هستیم که نبرد را با پیروزی به پایان می بریم و زمان پایان هر نبرد را تعیین می کنیم. در تمامی نبردهای خود با اسرائیل پیروز شدیم و با اطمینان به شما می گویم که در نبرد با تروریسم تکفیری نیز پیروز معرکه خواهیم بود.
دبیرکل حزب الله لبنان، به گروه های تکفیری درباره آغاز نبرد با حزب الله به شدت هشدار داد و گفت: همچنان که در تمامی نبردهای خود با اسرائیل پیروز شدیم، با اطمینان می گویم که در نبرد با تروریسم تکفیری نیز پیروز معرکه خواهیم بود.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.