ارتش سوریه به مردم سوریه عیدی می دهد

ارتش سوریه خود را آماده می کند تا پس از عید سعید فطر، مردم را با دادن عیدی مهمی غافلگیر کند.

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع نظامی سوری تأکید کردند که "ارتش خود را آماده می کند تا به مردم عیدی مهم و غافلگیر کننده ای بدهد؛ این عیدی از ریف دمشق و منطقه "الغوطه" غربی آغاز خواهد شد".

رسانه های سوری به نقل از منابع نظامی تأکید کردند که این عیدی غافلگیر کننده، آغاز عملیاتی بزرگ و فراگیر در مناطق غوطه غربی، بیت سحم و عقربا برای هدف قرار دادن محل اختفا و استقرار تروریستها است.

 

این منابع خاطرنشان کردند که ارتش وعده می دهد این مناطق را پس از عید فطر از وجود تروریستها پاکسازی کند. این مناطق راهبردی از مهمترین نقاط تمرکز باندهای مسلح هستند؛ و پاکسازی آنها همزمان با عملیات حمص، مقدمه ای برای کنترل کامل مرکز کشور سوریه است.

به گفته این منابع، هدف از این عملیات کاهش محاصره مرقد مطهر حضرت زینب (س) در ریف دمشق و پاکسازی "عقربا" است که در کنار منطقه "بیت سحم" از مراکز اصلی تجمع باندهای مسلح به شمار می آید.

 

این منابع روحیه نیروهای ارتش سوریه را عالی تصویف کرده و گفتند: با پیروزی های اخیر در قصیر، حمص و ریف دمشق، روحیه نیروهای ارتش اکنون بسیار بالا است و این نیروها اکنون برای بازگشت امنیت و آرامش به کشورشان لحظه شماری می‌کنند.
ارتش سوریه خود را آماده می کند تا پس از عید سعید فطر، مردم را با دادن عیدی مهمی غافلگیر کند.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.