آریل شارون مُرد

منابع بیمارستانی از مرگ “آریل شارون” نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش دین‌آن‌لاین، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری النشره نوشت: رئیس بخش جراحی و اعصاب بیمارستان سوروکا در شهرک بئر السبع و پزشک ویژه "آریل شارون" نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از مرگ وی در ساعت هفده و سی دقیقه در روز جمعه (دیروز) خبر داد.

وی ضمن اعلام این خبر گفت: پس از وخامت حال "شارون" گروه ویژه پزشکی تمامی تلاش خود را برای بهبودی اوضاع وی به کار گرفتند اما با این وجود اقدامات پزشکی موفقیت‌آمیز نبود و وی مُرد.

گفتنی است "آریل شارون" از روز ۵ ژانویه سال ۲۰۰۶ به دلیل سکته مغزی سنگین در بیمارستان بستری شد و ادارهٔ کلیه امور نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی را  به "ایهود المرت" معاون نخست‌وزیر واگذار کرد.

" شارون" از آن زمان تاکنون در وضعیت شبه کما به سر می‌برد و از طریق سرم تغذیه می‌شد. هرچند پزشکان از او قطع امید کرده بودند و از خانواده‌اش خواسته‌اند تا او به طور طبیعی بمیرد اما خانواده وی همچنان خواستار انجام اقدام‌های لازم برای زنده ماندن و انتقالش به خانه شخصیش شده بودند.

گفتنی است کشتار حدود ۸۰۰ تا ۳۵۰۰ غیرنظامی فلسطینی در اردوگاه‌های پناهندگان، در جریان جنگ سال ۱۹۸۲ لبنان، که به کشتار صبرا و شتیلا مشهور است، از جمله جنایات شارون که در آن زمان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بود به شمار می‌رود.
 

منابع بیمارستانی از مرگ “آریل شارون” نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی خبر دادند.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.