کارگاه آموزشی «نشانه‌شناسی گفته و گفته‌پردازی از منظر مکتب پاریس»

کارگاه آموزشی «نشانه‌شناسی گفته و گفته‌پردازی از منظر مکتب پاریس»، از پنجشنبه 24 آذر 1401 به مدت دو هفته در مدرسه عالی علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

مدرس این دوره جدید کارگاهی که در پنج هفته دو جلسه‌ای برگزار می‌شود، دکتر علی عباسی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی است. از جمله موضوعاتی که در این کارگاه‌ به آن پرداخته می‌شود عبارتند از: «آشنایی با منطق گفته‌پردازی و دستور زبان آن»؛ «معرفی طرح‌واره تنشی معنی در گفتمان»؛ «معرفی فنون متقاعدسازی»؛ «تبیین الگوی مربع معناشناختی»؛ «تبیین الگوی مربع حقیقت‌نمایی» و «مطالعه موردی فیلم و متون نوشتاری».

هزینه این کارگاه، 500 هزارتومان است که برای اساتید و دانش‌آموختگان، طلاب و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) با تخفیف ارائه می‌شود؛ «اساتید و دانش آموختگان: ۴۰۰ هزار تومان(۲۰ درصد تخفیف)»، «طلاب و دانشجویان: ۳۰۰ هزار تومان(۴۰ درصد تخفیف)» و «دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام: ۲۰۰ هزار تومان(۶۰ درصد تخفیف)». همچنین در پایان جلسات کارگاه، گواهینامه‌ای معتبر از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق(ع) به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

علاقمندان به ثبت نام در این کارگاه، می‌توانند از طریق لینک زیر اقدام کنند: «http://events.isu.ac.ir/W/1671049800-102»

منبع: ایبنا

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.