کرسی ترویجی راهبردها و راهکارهای امام عسگری(ع) در مواجهه با جریان‌های فکری شیعه برگزار می‌شود

کرسی ترویجی راهبردها و راهکارهای امام عسکری(ع) در مواجهه با جریانهای فکری شیـعه در روز شنبه هفتم آبان ماه ۱۴۰۱ با ارائه حجت الاسلام والمسلمین سید قاسم رزاقی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.

کرسی ترویجی راهبردها و راهکارهای امام عسکری (علیه‌السلام) در مواجهه با جریان‌های فکری شیـعه در روز شنبه هفتم آبان ماه ۱۴۰۱ با ارائه حجت‌الاسلام والمسلمین سید قاسم رزاقی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.

این چهارمین کرسی ذیل همایش بین‌المللی سیره و زمانه امام حسن عسکری(ع) است، ناقد این جلسه جناب آقای دکتر حسین قاضی خانی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است.

دبیر علمی نشست نیز به عهده حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مجید احمدی است. علاقه‌مندان به این مباحث می‌توانند از طریق لینک زیر در جلسه مجازی حضور به هم رسانند و از مباحث آن استفاده کرده و پرسش‌های خود را مطرح و کارشناسان برنامه به آن پاسخ می‌دهند.

مجری این نشست انجمن تاریخ پژوهان حوزه علمیه قم و همکاران ایشان ، :پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت ع و مرکز همکاری های علمی و بین الملل است و لینک ورود به جلسه http://dte.bz/historyconf است.

منبع: ایبنا

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.