«آیینه، حرف، نور در مکتب ابن عربی» نقد می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «آیینه، حرف، نور در مکتب ابن عربی» نوشته طاهر اولوچ با ترجمه داود وفایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر کتاب، این نشست در روز سه‌شنبه (چهارم آبان) ساعت ۱۱ صبح با حضور قاسم کاکایی، طاهر اولوچ و داود وفایی به صورت مجازی و توسط موسسه فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

همچنین در خبر برگزاری این برنامه آمده است: به تازگی کتاب «آیینه، حرف، نور در مکتب ابن عربی» نوشته طاهر اولوچ با ترجمه داود وفایی و توسط نشر مرکز منتشر شده است. این کتاب، کندوکاوی تمام و کمال و صریح در اندیشه ابن عربی با تکیه بر فتوحات مکیه است. اولوچ در این کتاب همه جنبه‌های نظرگاه ابن عربی را با تدقیق بررسی کرده و به کاوش در وحدت وجود مدنظر او در عرفان، فلسفه، فقه و کلام پرداخته است. آیینه، حرف، نور، کلمه‌های پربسامد در فتوحات مکیه هستند که این کتاب، شرح و بسط معانی و تفاسیر آن‌ها در آرای ابن عربی را به خوبی انجام داده و موجب شده یکی از معتبرترین منابع در شرح و تفسیر این عالم بزرگ در اختیار ما قرار بگیرد.

بنابر اعلام، علاقه‌مندان می‌توانند نشست نقد و بررسی کتاب «آیینه، حرف، نور در مکتب ابن عربی» را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صفحه این مرکز در سایت آپارات پیگیری کنند.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.