اعتراف درباره فشار جنبش بایکوت بر اسرائیل

سفیر سابق رژیم صهیونیستی در مصر در سخنانی به ضعف این رژیم در برابر جنبش بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل (BDS) اذعان کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از عربی۲۱، اسحاق لیوانون، سفیر سابق رژیم صهیونیستی در مصر با انتشار یادداشتی در روزنامه عبری زبان معاریو نوشت که غلبه بر جنبش بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل (BDS) مستلزم آن است که تل‌آویو و نمایندگانش مواضع خود را تغییر دهند و به آنها اجازه داده شود تا به صورت عملی و سریع وارد عمل شوند، چراکه تماس‌های تلفنی و جلسات منظم کاری را از پیش نخواهد برد.

وی افزود: جنبش جهانی‌BDS شانزده سال پیش راه اندازی شد و درباره بایکوت، ممنوعیت سرمایه گذاری و تحریم‌ها صحبت می‌کند و مواجهه با هر یک از این سه حوزه به تنهایی برای اسرائیل سخت است، اما اکنون هر سه در کنار هم قرار گرفته‌اند.

لوانون ادامه داد: با شروع فعالیت جنبش BDS، اسرائیل رویدادهای زیادی را برای جلوگیری از تلاش برای آسیب رساندن به آن سازماندهی کرد و در هر کجا که جنبش ظاهر شد شروع به کار کرد. با گذشت زمان، BDS تجربه کسب کرد و پس از موفقیت‌های فراوان تشویق شد و بنابراین مقابله با آن دشوارتر شد.

وی همچنین گفت: یک روز هم بدون تلاش جنبش تحریم برای ترغیب نهادهای بین‌المللی به حمایت از آن در برابر اسرائیل در چارچوب جنبش تحریم سپری نمی‌شود، اما این فعالیت‌ها به صفحات روزنامه‌ها راه پیدا نمی‌کند.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.