گفتگو با اسیلاوی‌ژیژک و جاناتان رزنباوم

نادیا مفتونی پژوهشگر پیشکسوت دانشگاه ییل و دانشیار فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه تهران جمعه ۲۱ خرداد با جاناتان رزنباوم درباره موضوع «تحلیل» و پنجشنبه ۲۷ خرداد با اسلاوی ژیژک درباره موضوع «ورای فلسفه دانشگاهی» به صورت آنلاین گفتگو می‌کند.

مدتی است که معاونت پژوهشی دانشکده الهیات دانشگاه تهران نشست های آنلاین با موضوعات مختلف فلسفی و پژوهشی با اساتید دانشگاه های معتبر دنیا برگزار می‌کند. در دو هفته آینده دو نشست «تحلیل» و «ورای فلسفه دانشگاهی» در روزهای ۲۱ و ۲۷ خرداد ماه برگزار می شود.

در نشست اول نادیا مفتونی و جاناتان رزنباوم در وبیناری به زبان انگلیسی به گفتگو خواهند پرداخت. این نشست که با موضوع «تحلیل» خواهد بود، جمعه ۲۱ خرداد ساعت ۷ عصر به وقت تهران برگزار خواهد شد.

جاناتان رزنباوم نویسنده و منتقد سینمایی، چهره ای جهانی در حوزه تحلیل فیلم به شمار می آید و در دانشگاه های مختلف به تدریس تحلیل فیلم پرداخته است.

گفتگوی نادیا مفتونی با ژیژک درباره موضوع «ورای فلسفه دانشگاهی»

نادیا مفتونی نویسنده، هنرمند، دانشیار فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه تهران، پژوهشگر پیشکسوت دانشگاه ییل و عضو هیات تحریریه مجله تاریخ فلسفه دانشگاه ایلینوی، پیش از این با چهره های سرشناس جهان همچون دیمیتری گوتاس، نیکولاس رشر، دادلی اندرو، دیوید بوردول، کریستین تامسون و بروس اکرمن به گفتگو در فضاهای بین رشته ای پرداخته است.

این وبینار در لینک زیر برگزار می شود:

https://yale.zoom.us/j/۹۸۹۷۵۶۳۱۵۵۲

همچنین در نشست دیگری ، نادیا مفتونی و اسلاوی ژیژک در وبیناری به زبان انگلیسی به گفتگو خواهند پرداخت. این نشست که با موضوع «ورای فلسفه دانشگاهی» خواهد بود، پنجشنبه ۲۷ خرداد ساعت ۱۱ صبح به وقت تهران برگزار خواهد شد.

اسلاوی ژیژک در اسلوونی فلسفه خوانده و در دپارتمان فلسفه یکی از دانشگاه های این کشور اشتغال دارد ویکی از پر سر و صداترین اندیشمندان معاصر به شمار می آید.

این وبینار در لینک زیر برگزار می شود:

https://yale.zoom.us/j/۹۸۴۸۸۶۳۳۱۸۹

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.