پاسخ خدا به پرسش‌های کودکان و بیان خاطرات شیطان از انسان‌ها در نمایشگاه قرآن

مدیر انتشارات جمال از ارائه دو کتاب «خدایا اجازه» و «خاطرات شیطان» به عنوان دو اثر جدید این انتشارات در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: در کتاب «خدایا اجازه» به 250 سوال کودکان از خدا پاسخ داده شده و در کتاب «خاطرات شیطان» خاطرات شیطان از اعمال و رفتار انسان‌ها نقل شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، حجت‌الاسلام علیرضا سبحانی نسب، مدیر انتشارات جمال، در مورد حضور این انتشارات در نمایشگاه مجازی قرآن کریم، گفت: انتشارات جمال با وجود اینکه در بخش بزرگسال نیز محصولاتی ارائه داده است اما با توجه به اینکه بیشترین کتاب‌هایی که ارائه داده‌ایم، در عرصه کودکان بوده است، بیشتر به انتشارات کودکان شناخته می‌شویم.

وی در ادامه به معرفی دو کتاب برتر این انتشارات در نمایشگاه مجازی قرآن کریم پرداخت و افزود: یکی از کتاب‌هایی که مورد استفاده کودکان و خانواده‌ها خواهد بود، کتاب «خدایا اجازه» هست که در آن کودکان حدود 250 سوال از خدا می‌پرسند و خدا هم جواب آنها را می‌دهد.

سبحانی در ادامه به انتشار کتاب خاطرات خدا در گذشته اشاره و اظهار کرد: در آن کتاب که محوریت آن خداشناسی است، خداوند متعال یک سری خاطرات از رفتارها و اعمال بندگان خود نقل کرده است. بر همین اساس امسال و در نمایشگاه مجازی قرآن کریم کتاب «خاطرات شیطان» را نیز عرضه کرده‌ایم که در آن خاطرات شیطات از اعمال و رفتار انسان‌ها نقل شده است.

مدیر انتشارات جمال در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار کرد: کتاب‌های جذاب دیگری هم در این دوره از نمایشگاه عرضه شده است که از جمله آنها، مجموعه کتاب‌هایی در مورد ائمه معصومین(ع) است. در این مجموعه کتاب‌ها و در هر کتاب پنج حدیث از یکی از ائمه نقل شده و مفاهیم آن را در قالب شعر و قصه ارائه داده‌ایم.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.