دوره تخصصی اخلاق برگزار می‌شود

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت ماه مبارک رمضان دوره تخصصی اخلاق ویژه استادان و محققان را برگزار می‌کند.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت ماه مبارک رمضان دوره تخصصی اخلاق ویژه استادان و محققان را برگزار می‌کند.

این دوره با حضور استادان برجسته ای همانند احد فرامرز قراملکی، استاد دانشگاه تهران، و رحمان زاده، استاد کالج کانترا کاستای آمریکا، برگزار می شود.

این دوره از ۱۲ اردیبهشت تا ۲۲ اردیبهشت همزمان با ایام مبارک ماه رمضان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سامانه lms دانشگاه برگزار خواهد شد.

در روز اول این دوره محسن جاهد دانشیار دانشگاه شهید بهشتی با موضوع ما و مسئله فقر؛ دیدگاهی اخلاقی به سخنرانی خواهند پرداخت. اسدالله رحمان زاده استاد کالج کانتر کاستای آمریکا در ۱۳ اردیبهشت ماه باموضوع تاملات اخلاقی و فلسفی بر سوره الرحمن صحبت خواهند کرد.سید محسن میرباقری استاد بازنشسته دانشگاه شهید رجایی موضوع رمضان و اخلاق قرآنی را در ۱۶ اردیبهشت ماه ارائه خواهند کرد. حجت الاسلام و المسلمین علی فضلی مدیر گروه عرفان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در ۱۸ اردیبهشت ماه درباره جایگاه معرفت توحیدی در زندگی معنوی گفت و گو خواهند کرد. احد فرامرز قراملکی استاد دانشگاه تهران، درباره انگاره های اخلاقی را در ۲۱ اردیبهشت ماه سخنرانی خواهند کرد و در روز آخر عبدالله صلواتی دانشیار دانشگاه شهید رجایی از نجات پدیدارهای اخلاقی بر پایه نظریه سلولی اخلاق صحبت می کنند.

شایان ذکر است به شرکت کنندگان گواهی فرهنگی اعطا می‌شود.

لینک ورود به جلسه عبارتست از: (قبل از ورود نرم افزار Adobe connect را نصب کنید)

https://vc.sru.ac.ir/rf۹bqxi۲۴m۸۳

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.